zbrushban úgy hívják ezt a dolgot, hogy puv tiles asszem, de van egy másik ami meg talán huv tiles, nem vagyok a nevekben biztos, az egyik arányosan próbálja a face-eket elosztani a másik csak a dbszám alapján tölti fel a uv space-t. ez a módszer hagyományos textúrát használ, de nyilván így nagyon sok a seam, én nem igen használtam még, static objectekhez nem rossz végülis, de sztem zbrush textúrázásban amúgy sem jó.
másik módszer meg a ptex lenne, amit mudbox, 3dcoat és mari is támogat, bodypaintet nem tudom, de azt a progit annyira nem is ismerem. Ptex annyit csinál, hogy hozzárendel egy meghatározott felbontású textúrát minden egyes face-hez, pl 32x32 pixelest vagy nagyobbat, amekkorát beállítasz, de asszem ez ilyen 2 hatványai szerint mûködik. saját file formátuma van, amit nem eszik meg minden renderelõ. Én még ezt nem próbáltam, mert szerintem az UV-nak van elõnye is, nem csak hátránya, és igazából elég gyorsan lehet sztem UVzni a mai eszközökkel.