A tálkát én is észrevettem már. Igen a textúra még hagy kivetnivalót, de még jócskán modellezek. A szoba túlfele még kész sincs. Ha meglesz a teljes szoba majd nekiállok normálisan textúrázni, addig csak feldobok valami alapot. A végén majd csinálok egy kameraforgásos videó rendert, ami a teljes szobát megmutatja.
Leszedtem egy Solidangle féle Arnoldot kipróbálásra, és szerintem nagyon jó. Egyszerû, és gyors. Nem kell annyit molyolni, mint a mentaray-jel. Majd még próbálgatom, csak akkor most megint minden materialt át kell rakni, mert a miát ugye nem eszi meg. De elõszedem egy régi cuccom, azt átmaterialozom rá teljesen.
Jelenleg 8.4.4 a Shadow Depth. a Render settingsben. Konkrétan most nem tudom hova, de az alpha két helyre is be van kötve. Az egyik a vetett árnyék miatt, a másik meg a láthatóság miatt. A lényeg, hogy ha csak az egyikhez tettem, akkor plane árnyék volt, ha meg csak a másikhoz, akkor meg plane levelek. A jóég tudja, kötögettem mindenhova, amíg nem jött össze így.. De most én is utánanéztem és valószínûleg tényleg az a cutout_opacity lesz. Elvileg transparency, meg diffuse_alpha, ahova kötöttem, de nem biztos.
Kösz a tippeket. Ahogy hazaérek, megnézem egybõl, és kipróbálok mindent, aztán majd, mondom mi van.