ha már python elõ jött, nekem is lenne egy kérdésem.
Ki milyen módszert használ maya scripteknél a mátrixokkal kapcsolatos mûveletekhez, illetve milyen módon kérdi le, és állítja be egy objektum transzformációs mátrixát?
Sima mel esetén nem nagyon találtam tiszta, egyszerû megoldásokat, python jóval kézenfekvõbbnek tûnik. Többféle képen is sikerült lekérdezni és dolgozni a mátrixszal, viszont sehogy se tudom ezt a mátrixot alkalmazni mondjuk más objektum térbeli pozíciójának beállításához.
Hogy tudnám beállítani a kapott, és mondjuk módosított új transzformációkat más objektumra rárakni?
Elsõ esetben xfrom-al kéne beállítani gondolom, de nem találtam meg a createMatrixFromList "inverzét", ami a belsõ reprezentációból visszaforgatja a 16 float tömbbe.
Második megoldásnál meg egy másik DagNode-ra kéne alkalmazni a dolgot.