Kocsi: legelõször úgy próbáltam, hogy letettem egy kockát, és abból próbáltam meg, felosztás, lattice, felosztás, tologatás, lattice, split poly, meg ilyesmik segítségével, de nagyon nagyon nem volt tetszetõs az egész dolog menete. Utána már szigorúan csak külön-külön, minden egyes darabot. De ezeket a végén egybe lehet tenni. És semmi spline, nurbs. Szigorúan poly.
Ház: Pontosan ezért gondoltam erre elsõsorban, mert már sokat csináltam, és hiánycikk van belõle. Hát a ház igazából, külsõ lenne, de azért nem tervrajzból, csak amolyan gameengine minõség. Már csak azért sem, mert nincs tervrajzom, és a spec jelölésekhez nem értek. Nem biztos, hogy tudnám olvasni. Düledezõ viskó a domb tetején? Na majd egyszer olyat is csinálok, csak még meg kell álmodnom a kompozíciót.
Jet repcsi. Na ilyet még nem csináltam, csak egy SW Sandspeedert, de az gondolom nem számít.