Ilyen a technológia fejlõdik, és marha jól is néz ki ez a dolog. De attól ez még 90%-ban Canon és Agisoft demo, és maximum csak 10%-ban Maya és Snappers.
Egyébként paradox módon ez az az ipar, amelyben a gépek és szoftverek soha nem fogják tudni kiszorítani az élõ munkást, mert létezõ embereket és létezõ helyszíneket akár fotóból is be lehet szkennelni, de pont nem a filmek és játékok azok, ahol a szimpla helyszínek megfelelnének, és persze különbözõ szörnyeket meg fantasy lényeket sem lehet csak úgy beszkennelni, mert ahhoz létezniük kéne. :D Embert nem nagyon éri meg a nagyobb stúdióknak modellezni meg bíbelõdni vele, mert kb tíz húsz kézzel készített ember modell árából és idejébõl lazán behozza az árát egy komoly rendszer, amivel gyakorlatilag futószalagon be lehet szkennelni a szereplõket.
Szóval nincs ezzel gond, én is csak annyit mondtam, hogy azért ez nem a hagyományos face rig :D, és ami igazán lenyûgözõ benne, az pont annak a 24 darab Canon-nak köszönhetõ, amely ezt a fejet a különbözõ mimikákkal együtt beszkennelte.