C-3PO: Mind1, azért köszi, hogy segíteni akartál!!! :-]
Rigley: Nekem is 128 RAM van a gépben és egy 800MHz-s proci, ja meg egy 32MG GF 2 MX. Nekem megfelelően műxik, nem szaggat és nem vagy ki. Na jó néhany millió vertexnél már szaggat. :-[ A felülete szerintem nem gázos, nagyon jól szervezett, csak meg kell szokni. Sok sikert!!!
-A textúrázás: Nyisd meg Window>Hipershader. Megnyílik egy ablak, bal oldalt faszerkezet szerűen vannak dolgok, tulajdonképpen dolog fel van ott sorolva, ami a scene-d textúrásásaival van kapcsolatban, de ez most téged ne érdekeljen. Kattints a munkafelületre (feketeség) jobb gombbal. Lenyílik egy konzol, ott Create>és kiválasztod mi kell. Beállítgatod a textúrád (shadered) paramétereit. Leteszed kicsibe a Hipershader ablakot és a scenedbe kijelölöd (ráklatt bal gomb) az objektumot amit textúrázni akarsz. Többet is kijelölhetsz egyszerre, kivánságtól függően. Visszamégy a Hipershader ablakhoz. Ráklatt jobb gombbal a textúrára. Konzol lenyílik---> Attach texture to selected object. Asszem van ilyen. Ha van akkor arra rá. Ha nincs, akkor előveszed az angolos tudásod, és megkeresed azt a parancsot, ami hozzárendeli a textúrát a kijelölt objecthez.