Eredeti tervem az lett volna, hogy áttolom Mariba kifesteni a textúrát, mert Maya úgy projecteli a meshre a képet, hogy ha én lemodellezek pl. egy oszlopot, meg ami mögötte van, és elmozgatom a kamerát, akkor, amit eddig takart az oszlop, az új kameraszög miatt láthatóvá válik. És mivel nincs információja a programnak, hogy mit rajzoljon oda, ezért odateszi az oszlopot megint, ami most szépen rásimul az erkélyekre falakra. azt akartam kiszedni. De látva, h se a Maya saját, a MR bekje, sőt, még az Arnold render to textureje is böszmeszar eredményt ad, azt kezdtem el csinálni, hogy fogom az eredeti képet, és clone stamppel végigmegyek ott, ahol a mozgás miatt feltűnnek eddig kitakart részek és minden egyes meshre, amelyikhez kell, külön visszaprojectelem. Egyelőre megy faszán. Lehet,h nem a legjobb alapképet választottam, de vmi nehezet akartam. Csak hát sok rajta a fos szög, amitől a textúra gyorsan homályosodik., ha sokat mozgok. És mivel még a focal lengthet se tudom, ezért 50mm-et használok 24 helyett, hogy a függőlegesek és a vízszintesek egyenesek maradjanak. Vagy legalábbis oúgy áljanak, ahogy a képen ránézésre állnia kell...Vagy az erkélyek nem egyenesek vagy az utca lejt 30 fokot vagy minden 2x olyan hosszú, mint ránézésre. Utóbbit mellett döntötem. Nem egyszerű ez a camera projection...