nem vagyok egy pro, de talan egy ertekes tanacsot tudnek adni. Ha ilyen modelt csinalsz, akkor az n-pole-okat helyezd olyan helyre, ahol nincs el v. feluleti normal vektor irany valtas. Tehat ne oda rakd a csomopontokat, ahol talalkozik a lekerekitett ives resz es a lekerekitett sarku teglalap. Sokszor en is csak nekiallok a dolgoknak aztan meg csinalom ujra, mert rajovok, h nem jo az alapkoncepcio. Ket mesh-t osszeilleszteni ugy erdemes, h a talalkozasoknal mindkettonek ugyanolyan legyen a "surusege", es 1:1-ben lehessen weldelni. Arra is erdemes ilyenkor figyelni, h hogyan fogod tudni esetleg lecsokkenteni a loopok szamat. Ezt szamoztam be, h a kilenc-bol bajos szep szimmetrikusan csokkenteni, de 10bol nagyszeruen megy. Ezt a csokkentest egy olyan teruleten jo mivelni, ami lehetoleg tavolabb van az ives reszektol. Alapvetoen minden nem tobbpolusu v. nem szabalyos dolgot olyan helyen kellene csinalni, ahol a felulet normalisa alando (tehat sik). Ez foleg animacioban para, mert ott lehet, h egy sik mozgas soran meghajlik es akkor a fenytores miatt rogton kitunik a model szsabalytalansaga. Na eleget beszeltem