Hmmm... Utána néztem a vertex weight-nek. Találtam ezt-azt a Maya PDF-jeiben.
A CharSetup-nál tesznek rá említést (94. oldal). Valami olyasféle technika, hogy ecsettel emelhetsz ki, ill. nyomhatsz le vertexeket a felületből. Ez Clusteres deformálás.
Végignéztem a főbb PDF-eket, de nem találtam sehol máshol említést róla. Egyébbként fogalmam sincs, hogy ez összefügg-e a Caracter Studioban levő dologgal; és szerintem semmmi köze sincs a csontozáshoz...
A neve alapján nekem is valami olyasmi jutott eszembe, mint amit 3-CPO említ a XSI-vel kapcsolatban.
Most már én is XP Pro alól nyomulok, kb. 3-4 napja. Egész jó, nekem tetszik az új desing, csak kár, hogy nem lehet részleteiben is belenyúlni. Mind1. Így, hogy még em volt időm XP-s drivereket leszedni még a sebessége nem tűnik túl meggyőzőnek, de azt hallottam, hogy akkor király. Mind1.
Megpróbáltam a Meteoritos képemet kicsit továbbdolgozni, meg kijavítani a hibáit.
Itt az eredmény:
Véleményeket és kritikákat várok... (Remélem sikerül beilleszteni.)