megnéztem ezt a vertex weightelést és a karakter studioban is van a bones proban is és ezt egy kicsit böveben leirom könyv alapján tehát ami oda van irva azt mondom:itt lehet felülbirálni a plugin által automatikusan pontokra kiosztott sulyértékeit. Természetesen legalább egy csontnak és legalább egy pontnak kiválasztva kell lenni,igy a kiválasztott csontokra vonatkozoan változnak meg a kiválasztott pontok súlyértékei. Egy kicsit bövebben kifejtve :minden pontra több csont is hat-hat, ennek a hatásnak három fajtáját különböztetjük meg:
a)A csont hatása alol kizárt pontok,vagyis egyáltalán nincs hatása a csontnak ezen pontok felett.
b)az alap hozzárendelés, amit a plugin a csontok befoglalokeretének méretéböl(vagy bones rendszer esetében az options ablakban beállitott értékböl)számol ki.
a)felülbirált érték, melyet mi állithatunk be. Ez az érték %-ban értendö az osztoszkodo csontok között. tehát például ha a csont1 30%felülbirált erövel hat egy pontra,a csont2 ugyszintén 30%felülbirált erövel és nincs más csont,amelyik felülbirált erövel hatna erre a pontra, akkor a csont1 és csont2 30%30%százalékban hat a pontra mig az összes többi olyan csont,meyl hatása alol nem zártuk ki a kérdéses pontot,a maradék 40% on osztozkodik a (b)nél meghatározottak szerint.
habár például ha csont1 60%os felülbirált értékkel hat a pontra, a csont2 pedig 90%ossal egyböl látszik,hogy ez több mint 100%-ék igy a(b)-ben emlitett modszerel egy csont sem hat erre a pontra.
ha szeretnénk,hogy más csont is hasson erre, akkor ott is be kell állitani a felülbirált értéket.
Nagyjábol ennyi remélem tudtam segiteni és remélem érthetö valamenyire amit irtam.