Dota 2 szerkesztésben kéne egy kis help (hátha van itt valaki aki már csinált ilyet)
szóval Sven-nek szeretnék egy komplett szettet csinálni
de ha bepozicionálom a fegyvert az eredeti helyére és rákötöm a megfelelő csontra (az infó ezt írja róla: This model should primarily be bound to the bone: weapon_root) akkor is csak lebeg körbe-körbe a karakter körül
sőt ha az eredeti fegyvert lebutítom és úgy töltöm vissza a játékba akkor is ezt csinálja
3ds max-ot használok wall worm scriptel
Blenderel sikerült a butított verziót visszatölteni rendesen viszont az egy olyan hülye szerkesztő, hogy nem tudok semmit sem kezdeni vele
a Maya meg kínai nekem
már végignéztem a fél internetet de nem találtam ezt a problémát
írtam is az egyik workshopos fórumra de onnan meg törölték mert, hogy offtopik
kezdő vagyok de végignéztem szó szerint több óra tutorialt
most már hasznosítani szeretném a tanultakat de egy ilyen hülyeségen megakadok
szóval jól jönne egy kis segítség legalább egy link vagy valami