Érdekes amit a Dungeoneering-rõl írtál, csak akkor így "hack and slash" és számomra pont az a plusz veszik el, amiért érdemes lenne csinálni.
Azt nehéz eldönteni, hogy ezek a statisztikák tényleg ennyire torzítanak e. Persze egy mezei játékos szempontjából nem is lényegesek.
Sok tudományos vita van, arról hogy a mai fiatalok "antiszociálisak" e.
Volt egy cikk, ahol rámutatnak, hogy egy gyerekes családban a szülõk sokkal "antiszociálisabbak", mint a gyerekeik, mert a gyerekek sokkal több kapcsolatot (vagy kontaktust) teremtenek egy nap alatt, mint a szülõk.
Nézz meg egy mai tizenévest, amikor gépezik. Mivel nagyon elterjedtek a wide monitorok simán kinyit egy játék ablakot, MSN-t és/vagy közösségi oldalt és még egy video megosztó oldalt is.
"...alig van olyan játékos aki "életjelet ad magáról"..."
Mint fent leírtam, a fiatalok szerintem csak máshol kommunikálnak.
A gond a 20+ játékosokkal van (szerintem az rshun magja ilyen). Azt, hogy online pókerezik vagy WoW-ozik simán felvállalja mindenki. Az RS-t cikinek tartják? Nem tudom és nem is értem miért. Illetve sejtésem van. Az RS egy "old school" játék, a játékélmény miatt játszod és nem a kinézet miatt. Ez ma nem menõ. Semmi olyan látványelemet nem tartalmaz, ami a mostani játékoknál "alap".