Kiemeli és egy egységben fogja össze a marketing, az innováció és a stratégiai növekedés területeit a Coca-Cola. Az új részleg feladata, hogy meghatározza az üdítõipari óriás jövõbeni fejlõdési irányvonalait. Új részleget hozott létre a Coca-Cola a nemzetközi marketinggel, innovációval és stratégiai növekedéssel kapcsolatos feladatok koordinációjára.
Az egység élére Mary Minnick-et, a cég ázsiai tevékenységeiért felelõs elnökét nevezték ki, Chuck Fruit marketing igazgató és Danny Strickland innovációs igazgató pedig közvetlenül Minnick irányítása alatt dolgozik majd. A csoport még egy - egyelõre ismeretlen -, a stratégiai növekedés területét irányító vezetõvel bõvül a közeljövõben.
Neville Isdell, a Coca-Cola elnök-vezérigazgatója elmondta: "Ez az új részleg mintegy elõretolt egységként segíti majd további növekedési lehetõségeink felkutatását, valamint új termékeink fejlesztését és a fogyasztói attitûdök megismerését, illetve befolyásolását."
Az üdítõipari óriás idõközben átstrukturálja európai, ázsiai, eurázsiai és közel-keleti tevékenységeit is, mivel Sandy Ellen, az ügyvezetõ alelnök, valamint a Coca-Cola Europe, Eurasia and the Middle East elnök-vezérigazgatója hamarosan visszavonul.
Európában a cég új csoportot hoz létre az Unióban folyó tevékenységeinek irányítására. A régió élére Dominique Reiniche-t nevezik ki, aki korábban a Coca-Cola Enterprises Europe elnöke volt.