erzekeny hurokat penditettek meg aston ugyben. a vantage (ez) olyan mintha a db10 elodje lenne. a jb db10 ennek a tokeletesitett valtozatanak tunik. ha ez igaz, akkor elerte formai csucspontjat megint az aston. vagyis a regi v8 vantage = az uj vantage-el ami a formanyelv csucsat illeti. ebbol tovabba arra kovetkeztetek, h a vulcan csak egy tendencia volt amire ennek a vantagenek bizonyos formai eleme rezonal (ahogy a db11nek is). kotelezo modon. tehat ez hamarabb keszult a db10nel! a db10 a mostani evtized csucs astonja marad, teljesen hianyoznak belole a vulcan/db 11 elemek!
a gondolat osvenyen tovabb haladva arra is feny derulhet, h az aston valojaban a db10et tartja az abszolut formai kinyilatkoztatasuknak, nem a vantaget es foleg nem a db11et. minden bizonnyal a db11 a db10 elott keszult! miert is lehet ez fontos? mert ezzel az aston egyben elarulta, h ez a formanyelv ujabb zsakutca. marmint szerintuk is.
ami a tovabbi erzekenysegemet illeti hurok szintjen, a regi astonok kozul a v8 vantagen kivul sok sok sok szep kozul nem is tudok valasztani. reichmann erabol a one-77 es a db10 de a beltere csak a db10, mert bizonyos klasszikus vonasok hianyoznak a tobbibol.
a mostani vantagenel nagyon nem tetszik a diffuzor formaja, tuuul.... hogyismondjam, nem ehhez szoktam hozza az astontol. de az ovvonala az (amennyiben a db10 a kiindulo pont) egesz jol sikerult. persze a mestermu a db10! legalabbis az ujabbak kozul. szerintem