nekem is van több elite modellem, nem is bánom egyiket se, sőt a F355-nél mivel mindkettő megvolt épp az elite-t részesítettem előnybe és nem a Kyo-t (no nem azért mert szebb volt, épp csak ár/érték arányban nem volt rosszabb és eladni a Kyo-t könnyebb volt mint a HWE-t) és nem is bánom, szépen mutat mind a vitrinbe. Egy szó mint szó nem akarom savazni az HWE-t, sőt nagyon bánom hogy már nem gyárthatnak Ferrari-t, azt kell mondjam a végére már egész tisztességes modelleket gyártottak, igaz a 100 és főképp a 100+-os árakat már messze nem érték meg, mert a teljes igazi rácsozást és tisztes féktárcsákat még a legszebb modelljeiken se tudták megoldani, a lehelet vékony ablakokkal együtt.
De hidd el a Huayra bőven a legszebb HWE szintjén van, árban pedig bőven alatta.
Nem tudom hogy a zöld üveg irónia akart-e lenni, de nekem ez épp piros pont, hisz az eredetin is sötétített üvegek vannak felül és erre még az AA sem figyelt oda, mert ha jól látom azon csak szimplák vannak.....
téli gumi?? ....hát nem tudom, a fotón talán..., a vitrinbe nagyon nem
ha volt már a kezedbe ilyen modell akkor elhiszed ha nem akkor vagy hiszel nekem vagy nem :))
amúgy nem ismerem a többi GTA modellt, így nem tudom milyen a többi modelljük, nem akarok mellettük kardoskodni, biztos vannak/voltak gyengébb napjaik, de nekik összesen is alig van modelljük, így nehéz párhuzamot vonni a HW armadájával :)
csak ismételni tudom magam, szkeptikusan vettem meg az első GTA modellem és az egyik legnagyobb pozitív meglepetést szolgáltatta
így nagyon megörültem mikor láttam hogy ők is kihozzák a Chiront, mert a típust szeretném, de a maisto (továbbra is) gyerekjáték színvonal, az AA meg ha ki is hozza tuti 300+-os lesz, és annyit még egy perfekt modellért se adok, így tökéletes alternatíva lesz nekem :)