Anno megmondtam hogy vissza lesz sírva a HWE, akkor mondtátok hogy adjunk nekik egy esélyt meg a HW is honnan indult...... aszem az esély már réééég elszállt, bár nekem akkor is úgy tűnt a majsztónak esze ágába se lesz HWE/SE szintű modelleket gyártani, előbb gyártanának bármit/bármilyen méretarányban minthogy ilyenekre "fecséreljék" a pénzt/profitot... Persze gyorsan csináltak egy sign. szériát, hogy megnyugodjon a jónép meglesz a jobb verzió, azt lett belőle egy szép doboz azt csókolom.
Én többnyire az összes HWE-vel megvagyok elégedve, igaz a többséget -pláne mai szemmel- vicc áron vettem, de attól függetlenül nagyon jó, szerethető modellek, (még a 360-as is) aztán vannak amik sztem tök jók; Mondialok, 308, 599-esek, 550 barchetta (személyes kedvencem, pedig karos ajtós, fix féktárcsás) stb.-stb... de nagyon bírom pl. a SuperE FXX-et is, marha jól felhúzták, abból pont volt HWF aztán HWE verzióm, tök jól látni milyen szépen javítgatták, csecsebecsézték fel... na jó az pont drága volt... de mihez képest ? Talán egy -nem ritka- Otto-t tudnék venni az árából.
Ahogy Misi írta a vékony ablak mondjuk gáz, de nekem egyiknél se huplizott ki/be mint néhány rezsinnél... ami igazán zavar hogy nagyon gyatra ragasztót használtak, néha spontán leesik egy-egy beltéri elem, vagy kiesik egy szélvédő............ Pedig a saját dobozukban, erős fénytől védett helyen pihennek, ahogy a nagykönyvben....