Jó neked, hogy van mire kiadnod a 60-70eFt-ot. Ferkából vagy ott van a Bbubu (ami valójából nincs, hiszen lơӻגß┬ se adnak ki), vagy a rezsinek.
Én nem mondanám, hogy a Bubu bizalmat kapott. Nincs választás: a HW bukta, a Bubu nyerte a szerződést. Nekem vállalhatók lennének a Signature modellek a 60€ alatti árakon, ha lennének, de lásd feljebb. Persze fejlődést vártam tőlük, ami a Signature-nél úgy-ahogy össze is jött (magukhoz képest, nem a HW-hez vagy másokhoz viszonyítva), a Sig Cali-T simán párban van az Elite Californiával.
A HW-t se sírnám vissza. A végén igencsak megszaladt a ceruza és nem az utolsó modellek a sorozat csúcsai.
Az Elite 550 Barchetta nekem is nagy kedvencem, főleg mióta rádobtam az 575 kerekeit :) A másik a 458 GT2. Super Elite-ből az 575 GTZ is jól sikerült, de igazából azokból mindegyik rendben van. Csak azt nem értem, hogy a Mondiallal minek pöcsöltek SE-ben :)