Na ja, de egy Countach semmiképpen sem konkurenciája egy 2+2 Ferrarinak és ez fordítva is igaz.
Érdemesebb lenne a saját konkurenseivel összehasonlítani, most még csak mint autót, mert modellben pláne kevés valósult meg ezekből.
Szóval ha megvizsgáljuk a közvetlen konkurens típusokat és vesszük azok design átlagát (ha csavarhatom így a szót), akkor szerintem pininfarina eléggé előremutató formát tudott rajzolni. Tekintve, hogy a Ferrarinál akkoriban még mereven elvetették a négyajtós formatervet.
Mivel eléggé elhúzódó a típus modellciklusa, én az alábbi gépeket tartom konkurenciának (persze nem kötelező velem egyetérteni ebben):
MOMO MIRAGE 2+2
ISO Rivolta Fidia
ISO Lele
Aston Martin Lagonda
DeTomaso Longchamp 1972-1989
DeTomaso Deauville
Lamborghini Jarama
Lamborghini Espada
Maserati Mexico 1972
Maserati Quattroporte II. 1974
Bristol 603
Bristol 411 és 412 S2
Rolls Royce / Bentley Corniche
Rolls Royce Camargue
Jensen Interceptor mk3
Jaguar XJS 1975-1996
Mercedes-Benz 450 SLC
Fiat 130 Coupé (bár ezt picit félve írtam le :-)))
Egyébkén szerintem van az a nézőpont, ahonnan belelátható a dög...