Nekem is nagyon tetszenek ezek a R.Straman átépítések és sajnálhatjuk, hogy manapság a jogtulajdonos nemhogy ezekben nem lát fantáziát, de egyáltalán nem óhajt lépést tartani a széria megjelenésekkel sem. Arról már álmodni sem merek, hogy régebbi, korábban senki által meg nem mintázott típusokat adjanak ki. Elképesztőnek tartom, hogy az 1987-es bburago katalógusban látható Ferrari típusokat árulják ma is, mindenféle változtatás nélkül. Még a korábban 1:24-ben megformázott típusokat sem nagyítják fel 1:18-ra. Ez a furcsaság még üzleti alapon is érthetetlen és indokolatlan, mert ha követnék az egykori jogtulajdonos Mattel gyakorlatát, miszerint ők tovább értékesítették a jogokat (Kyosho, BBR, MR, LookSmart, stb.) amikből csodaszép modellek születtek és mi gyűjtők is azt éreztük, hogy kiszolgálják az igényeinket, kinek-kinek a pénztárcája szerint.
Ezért is tartottam nagyra a Mattel érát, amiben olyan modellek születhettek meg, mint az 575 Zagato, hogy az egyedi átépítések témához passzoló példát mondjak. Én még mindig az vallom, hogy mi gyűjtők csak vesztettünk ezen a jogdíjbizniszen. Talán a KK-Scale mutat némi kis derengést a sötétségben, de azok a modellek a kanyarban sincsenek azokhoz a modellekhez képest, ahol a hot wheels kiszállt a bizniszből...