A régi helyszínnel két gond volt: viszonylag kevés parkolóhely és állati tömeg a börzén, mert a rendezvény kinőtte a teret.
Az újjal két gond van: parkoló akad, de 150m-re a bejárattól (ami zsebre tett kézzel őgyelegve nem gond, de modellekkel megrakott 10+ kilós dobozokkal már távolság), illetve állati tömeg, mert a hely alulméretezett a rendezvényhez.
Szerintem cseberből-vederbe... Nem'tom a szervező úr olvassa-e ezt a blogot, mert nem lesz ez így jó, valami nagyobbat kéne lépni. Mondjuk Lurdy ház konferecia terem (800+900m2 egyben és tudnak asztalt is adni), vagy valami hasonló.
A régi helyre be lehetett menni kapunyitáskor, itt viszont szigorúan 09:00-kor mehet be a Nagyérdemű. Klassz volt 25 percet ácsorogni a 2°-ban, de tanultam belőle és legközelebb majd nem sietek ennyire.
Az eladók kb. fele Matchbox-méretben utazik, ha ezekből nem volt 5-10000 eladó darab, akkor egy sem. Volt még sok magazin-modelles (főleg szoci verdák). Ferrariből elég szűk volt a keresztmetszet. Több helyen volt Elite 250 California SWB, asszem csak a fehér rajtszámost nem láttam. Volt pár Kyosho (365 GT4/BB, 512 BB, BBi), elszórtan egy-két F1-es. Drága modellből volt CMC 250 GTO 110e-ért, Exoto 312 B 90e-ért és egy BBR 599xx nem'tom mennyiért.
Más márkák modelljeiből is volt rengeteg, de azokból nem tudom, hogy mit kell nézni :)