ahogy mondod. ez a megalkuvos szo roppant talalo megfogalmazasa mindannak amit latunk. a promo video eleg jol sikerult, kezdem sejteni mi volt az elkepzelesuk. megse lehetett olyan mint az exalt, mert az talan ralepett volna a ds sarkara (bar meg nem latom melyik ds modellre, mert evek ota csak vacakolnak - egyetlen igazi premium modelluk van a ds5), de az instinct meg tul meresz lenne, igy inkabb egy ilyen biztonsagi designt jatszottak el (mar mar szinte opelesen), de az orrat akkor se ertem. bevallom oszinten nekem a legszimpatikusabb az egeszben a keret nelkuli ajtok, amivel probal ugyan a peugeot sportos multjara utalni (rallye, lemans, meg ki tudja mi mas) de eppen csak annyira amennyire az ultrakonzervativ jean baptistenak nem tunik fel. a beltere szerintem nagyon sikerult, ha az uj peugeot beltereket nezzuk, ez kifejezetten illik a i-cockpit semaba. picit tovabbfejlesztettek is rajta. a c oszlop, hat igen...eleg jol kivagtak a rezet azzal a vizszintes vonallal amivel a szaguldas latszatat keltik allo helyzetben is. bar nem vagyok nagy peugeot szakerto (szegyenszemre pl csak most tunt fel, hogy mar volt 508 korabban is - eddig valahogy sikerult nekik a radarom alatt mozogni - tobbszor is csak az utcarol - vagy meg ott se - ertesulok legujabb modelljeikrol - szegyellem is magam erte rendesen) (nekem az igazi peugeotok az 504 coupe, nautilus, feline, quasar, oxia, onyx, exalt, instinct stb ) - javitson ki batran aki ert hozza, az elnevezes gt, gt line olyan teutonos hurokat penget. legalabbis szamomra. azert eloben is megneznem. szoval egyelore sajnos azt kell mondanom, h szamomra nem egy aphrodite, vagy egy ingenlath-fele volvo vagy egy olyan marka ami utan megfordulnek az utcan. de ez nem jelent semmit, mert az urus se gyozott meg, pedig sokan odaig vannak erte. a concept valtozat merfoldekkel jobb mint a szeria. igazabol ezzel az autoval sincs semmi bajom, csak mint annak idejen a 607- a nautilus miatt nem tetszett soha. ez meg az instinct meg az exalt miatt talan soha nem fog. bar soha ne mondd, h soha