Erőltetni ?? Nem erőltetnek ők semmit, amire nincs igény az úgy is megrohad a polcon, de ezeket szétkapkodják--> limitált, bőr/plüsstalpas rezsinek, 4-5-600 eurókért... Ez szimpla matek üzlet... Mi a túrónak gyártanának többXannyiért igényes-nyitható fém modellt, ha a töredékből megvan a rezsin, jah... és még drágábban is eladható
Autósfronton maradva; olyasmi ez mint a kis-közv.befecsis turbó vs. oldschool szívó-nagymotor, van egy retrótábor aki siratja hogy ilyen jó meg olyan jó volt a szívómotor, és van egy aktív vásárlóközönség aki közbe veszi a kis turbósokat na most akkor mit fognak gyártani ? A modellgyártás is csak egy üzletág, profitot fogják nézni, nem azt hogy "pár" régivágású gyűjtő miért sír / mit preferál.
Amúgy pont nemrég írtam, megértem azokat akik nem belépő-színt rezsineket gyűjtenek, nekem is van két fém - és két gyanta R35-ös, egymás mellé rakva a fémek olyanok, mint egy totálkáros autó egy nem túl jól sikerült karosszériamunka után. Ha elveszed a gyantást, önmagukba teljesen OK.
No de mindentől függetlenül én is nyitható-fém párti vagyok, de tetszik v. nem, vitrinbe egy igényes rezsin (pár lépés távolságból egy igénytelen is) jobb lesz mint egy akármilyen fém, az se rossz hogy a fényezésük soha nem lesz szmötyis vagy rosszabb esetbe ragyás, a többség meg soha nem nyit rá a modellre, vagy még a dobozából / vitrinből se nagyon veszi ki, ako meg minek-kinek....?
Ha nagyon értelmetlen dolgot akarsz találni ebbe a képletbe, akkor keress rá a bayen az otto E39-es M5-ösre, vagy mondjuk a szintén zenész Escort RS Turbo-ra, mert oké az otto is 59€-ért, de mikor 259-ért megy el licittel(!) ...