Ha volna rá igény akkor megmutogatnám a gyűjteményemet. Egyik Face-s csoportban már elkezdtem csoportokban felrakni őket, mivel költözés miatt úgy döntöttem hogy időben kezdem el őket összecsomagolni és ideiglenesen szüleimnél letárolni,
Átmásolom ide is a posztomat, a képeket pedig drive-ban tudom linkelni:
Számomra legkedvesebb francia márka rally részlege érkezik azaz a Peugeot rally sorom.
Mondhatjuk hogy franciás (meg mellette német) családban nőttem fel, volt 2db 405ösünk ,Citroen Xsara-nk még a facelift előtti, 307-esünk szintén facelift előtti, majd 308-as lett az első saját autóm is, ami a mai napig meg van ,és nem is tervezem eladni, szolgálta már feleségemet és most anyósom használja.Igazából a 93/94-től van folyamotsan francia a családban
Szóval van némi kötődésem a márkához, általában tetszenek is a modelljeik
A modell autókra visszatérve csak annyit tudok írni ,hogy:
FIGYELEM resin veszély :D !!!!444!!
Az utcai és pálya autós darabok majd egy másik csomagban jönnek, mivel úgy már túl nagy lett volna.Így is elég terjedelmes lesz a poszt
1. 504 GR4 Coupe V6R / Otto/
Egy klasszikus darab :)
2. 205 T16 Evo1 /Otto/
Ez a rally set-ben érkezett hozzám,de aza része nem volt kirakva így az nem is szerepel a képeken,elég ezeket visszacsomagolni :D
A B csoport egyik legendás típusát nem hiszem hogy be kellene mutatni...ide azért kellett vér a pucába ha ki akarta autózni valaki...85-86ban sikerült is egy-egy embernek ,mert elhozták abban a két évben a VB címet Salonen majd Kankkunen személyében.
3. 205 T16 Evo2 /Solido/
Mondhajuk hogy a Solido aranykorából való ha volt egyáltalán olyan :D ,viszonylag szépen kidolgozott modell, mára márnagyon elszállt az ára ,amit azért nem igazán értek. Most tudomásom szerint kiadta a Norev is nyithatóban ,nem tudom mennyire nagy az egyezőség a két változat között. Így a képek alapján nekem egyformának tűnik...De kihagyhatatlan darab a B csoportos szörnyek között.
Azért érdemelne ez is egy szépen kidolgozott AA darabot...
4. 205 Rallye /Solido/
A T16 mellett a GTI és Rallye változat is sokat tett a 205 sikereihez
5. 405 T16 Grand Raid /Otto/
6. 405 T16 PP /Otto/
Csak két szó :Climb Dance :) az az 5 perces videó talán többet mond bármilyen leírásnál
7. 106 GR.N/otto/
Kellet mert Peugeot , bár jobban örültem volna egy facelift-es változatnak, ne adj isten egy Maxi változatnak
8-9 306 Maxi /otto/
Egyik kedvencem ez a típus. A szélesítésével a pörgős motorjával feledteti még azt is hogy csak első kerekes. Kegyetlenül szólnak
Pár éve már majdnem rajta voltam hogy 50-60ezért vegyek egyet belőle :D Szereéncsére végül le tettem róla ,és nem sokára pedig meg is jelent újra az Ottonál újra. Év elején meg jött a Loeb féle változat, azt sem tudtam kihagyni
10. 206 WRC /Autoart/
A másik kedvenc és a legsikeresebb modell a ralliban a Peugeotok között,úgy hogy alapból kötelező darab lenne. Modellként ez a legszebb nem véletlenül ,elég a gyártót megnézni. Nyitható szépen kidolgozott darab
11. 206 WRC /Sunstar/
Hát elég hervasztó látvány miután rögtön az AA változata után kézbe veszed :D
De a Sunstarok között se mondanám a legszebb darabnak. Csak a dekor miatt került be hozzám
12. 307 WRC Plain body /Autoart/
Egy hátránya van a többi 307hez képest,hogy zárt. Egyébként mindenben köröket ver a másik két változatomra. Nem igazán volt már sikeres típus, és ezzel be is fejezte a Peugeot Sport a WRC autókat. Jött a Citroenek tér hódítása
13-14. 307 WRC Solido VS Maisto
Nem is tudom melyik rosszabb. Ha a kettőt összegyúrnánk akkor talán lenne belőle egy épkézláb modell. A Solido nagyon elcseszte az első lámpákat. Egyszerűen nem értem hogy sikerült ennyivel kisebbre a lámpa test a lámpa plexijénél...Motor és belső térben illetve pár egyéb kisebb részletben veri a Maistot. Látszik hogy a szándék megvolt a részleteségre ,deha ez nem párosul jó kivitelzéssel akkor megette a fene az egészet
A Maisto-t felni donornak vettem ,de végülis nem volt szívem szétszedni...Mert összhatásában még mindig meggyőzőbb mint a Solido. Azt hisztem leginkább az első lámpa és a felni miatt. De hiába nyitható mindene ha akkorák az illesztési hézagok mint egy 1/1-es IFA-nak, és minek kinyitni ha nincs ott igazából semmi,a motortér és csomagtér az utcai változaté lehet, és kong az ürsességtől :D
Abszolút alsó vagy hátsó soros modellek. Jó eséllyel "replülni" fog valamelyik egy Sunstar vagy AA változat miatt még egyszer
15. 207 S2000 / Sunstar/
Nem régen váltott le egy Solidos kiadást. Minden tekintetben szebb modell, a lámpasorral különsen.
16. 208 T16 /Autoart/
Már az újkori AA,csak az első ajtók nyithatóak ,én még nem szoktam meg hogy ezeknek az újaknak mennyire nincs súlyuk mikor kézbe veszi az ember
Azért a kötelező minimumot szerintem itt is hozza az AA , Loeb miatt is kihagyhatatlan darab volt számomra