A mechanoid pajzs szinte a végtelenségig tart. Ha vesztett azérrt vesztett mert az angelwing nem volt a relé közelében amikor az MI vissza akart jönni a hajóba....
Nemtudom mi olyan nehéz a nagy hajó megvédésében, én a teljes flottámat, illetve minden utánpótláshajót a védelmére állítottam, az összes vadázsgépet ráküldtem, és 2x-ra simán megcsináltam a küldit.
#1260: Hmm érdekes dolgokat vetsz fel, és részben igazad is van. De például gondolkoztál már azon hogy a hajók miért csak valamihez képest tudnak mozogni? a nagy semmi nagy közepén a semmihez képest nem tudod meghatározni hova mész...A földön is így mennek a dolgok, mindíg valamihez képest viszonyítasz, ez természetes és így jó.
Az irányítás igaz hogy elsõre bonyolult, viszont idõvel meg lehet szokni és szerintem jó is. A hajómenedzsmentete nem kötelezõ csinálni manuálisan, bár ha az embernek több hajója van akkor szinte lehetetlen, de ez nembaj, van benne kihívás....Amikor még 1 hajóüja van az embernek mindenképp manuálisan érdemes csinálni a dolgokat mert jobb eredményeket lehget leírni.
A fegyverleírás dolgora nemnagyon tudok mit mondani, mivel már rég játszottam, de emlékeim szerint én simán elboldogultam a fegyverekkel, mindíg tudtam hogy mi mire jó...
Az AI gyengeségére nem tudok mit mondani, szerintem annyiras nem volt gyenge, bár tény hogy láttunk már jobbat is....
UI.: A homeworld nagyon jó, egy baja van ehhez képest az elég árkádos. Az inkább stratégiai játék, ez taktikai, nekem mindíg felfrissulést jelentettek ezek a játékok mivel nicns a nyersanyaggyûjtés gyártás eléggé unreális része...