Kezdve ott, hogy megvan az idióta kémfilm-noir hangulat, át a jópofa tauntokon (minden kasztnak van 2-3 tauntja, attól függ, hogy melyiket nyomja, hogy milyen fegyver van a kezében) egészen a játékmenetig.
Nagyon jók a kasztok, mindegyik egy egyéniség, pl. a Pyro szövegelését alig lehet érteni, mert ugye gázmaszkban beszél, az orvosnak erõs német akcentusa van (mellesleg a snipernek is), stb...
Mindegyik kasztnak megvan az értelme, a Pyro pl. nagyon gyilkos szûk helyen, volt, hogy berobbanva egy védelmi pontba 5 ellenséges rosszarcút rántottam magammal a túlvilágra. Nagyon jól lehet kombózni, a Heavy + Medic irtó erõs (de itt jön a gond: szinte csak így erõs a Medic, egy Soldierrel vagy Pyroval már nehezen használható), védelemre is, ha van mellettük egy Engineer feltöltõ állomás (újratölteni a Heavy lõszerkészletét). Az Engineer amúgy nagyon kemény védõ karakter, az ágyúját ha jó helyre teszi csúnya dolgokra képes. Ellene a Soldier durva (3 rakétával szétlõhetõ a telepített ágyú, és ha rosszul rakja le az engi a cuccát, akkor már olyan messzirõl lehet rá lõni, hogy az ágyú még nem reagál), meg a Spy (egy kütyüt lehet rászerelni az ágyúra, ami kivonja a forgalomból egy idõre). A Spy egyébként egy ritka genyó alak, nagyon csúnya foglalásokat lehet vele csinálni.
Azt mondjuk még az újdonságnak tudom be, hogy sokan nem tudják, mit kéne csinálni. Menetrend szerint volt, hogy Engineerek ágyúkat raktak le az induló pontnál - mikor támadó csapatban vagyunk. A védõknél meg senki nem tudja, hogy hol az elsõ védendõ pont, mind a második körül tobzódik. Pedig a pálya elõtt szabályos introvideó van a feladatról...
Egyszóval nálam 9/10 a játék. Nagyon hangulat, nagyon jó, de már most érezni, hogy idõvel kifulladhat az újdonság varázsa. De amikor van fél óra szabadidõ, akkor annak felhõtlen eltöltésére keresve se lehet találni jobb játékot.