Hát tudjátok, ez a jövõ útja. De vajon mért? Hát egyszerû. Szegény microfos eladja a szoftvereit, amik mára egész használhatóak lettek. Folyik be a bevétel, lassan telítõdik a piac, mindenkinek van már valamilyen win9x-e, esetleg NT változata, Office 95-2000. Tehát nem vásárolnak több szoftvert, viszont itt van egy mamutcég, aminek fizetni kell az alkalmazottakat, stb. Tehát "fejlesztünk", kitalálunk valami igen újat, Win XP, e-business stb. hogy a telített piacból egy Barba trükk segítségével üres piacot csináljunk. Csak ez már nem mûkszik, az emberek unják a változást és nem kérnek az újdonságokból. So, elõbb-utóbb kierõszakolják a szoftverbérletet, hogy folyamatosan fizessünk a végtelenségig, vagy a cég szépen megszûnik, mert elfogyott a piaca, és már csak terméktámogatás és a meglévõ termék foldozgatása marad hátra. Ez egyébként minden egyébre igaz, kocsiból is rohadt sok van már, és fejlesztenek ezerrel, internet, kamerák, stb. hogy vegyük meg az újat és dobjuk el a régit. Tehát a cég marketinggel igényt generál, hogy fennmaradhasson. Lásd reklámok tömege, amik a fogyasztásnak eme fajtáját istenítik. Ami nem más, mint a bolygó erõforrásainak direkt konverziója szeméthegyekké, csak azért, hogy néhány óriáscég fennmaradhasson, holott már rég kiszolgálta a célt amiért létrejött, meg kellene szûnnie, az erõforrásoknak át kellene csoportosulnia. No errõl ennyit, bocsi az eszmefuttatásért, de ennek ez a háttere.