A jelzésrendszer teljesen gáz, én nem hiszem, hogy az amiknál ilyen lenne.
Kavarsz 110 mérfölddel az Acela-val, erre eléd rakja 0,3 mérföldre a 45-ös sárga jelzõt... Persze nem lehet lelassítani, az eredmény vészfék, utasok borulnak, suxxx...
Szerintem még mindig a RailSim a legjobb, ha a grafikától eltekintünk.
Nekem a fékek nehézkes adagolhatósága sem tetszett. Fõleg egérrel gázos.
Az alerter nevetséges. Nálam néha percekig nem jelez, aztán meg sûrûn, aztán megint nem...
Nincs is hangjelzése, ha külsõ nézetben van az ember, elõfordul, hogy megfeletkezik róla...
Nem tetszik, hogy a Marias Pass útvonalon a dízelbõl nem lehet úgy kihajolni, mint a gõzösbõl. Pedig tolatáskor jól jönne.
Azt hiszem, hogy egy mozdonyvezetõ a legritkább esetben tudja a vonatát kívülrõl szemlélni...:))
No meg a menetrend... Nem tudom, lehet hogy csak a Máv miatt tûnik hihetetlennek, de külföldön másodpercre pontosan érkeznek és indulnak a vonatok??? Ráadásul az idõ mérése sem korrekt.
Figyelem az órát, pontosan a megadott idõben oldok, majd indulok, erre a Depart-hoz bekerül, hogy 3 másodperccel korábban indultam...
Mindezek ellenére azért jól lehet vele szórakozni.
Nekem legjobban a Hév-szerû japán elõvárosi vonat tetszett. Érdekes módon itt jobban tûrik az utasok a fékezést, mint az Acela-val. Ott már 30%-os fék mellett exceed comfort level.... Itt meg nyugodtan ráhúzhatok többet is.