Ebben az esetben az a baj, hogy nem találja a géphez tartozó cab állományt.
Ilyenkor ellenõrizd, hogy megvan-e a mozdonyhoz a fülkenézet, illetve a gép .eng fájljában megadott elérési útvonalon van-e bemásolva a játékba.
Két fajta elérési útja van a fülkenézeteknek.
1, Külsõ mappára való hivatkozás.
2, A gép saját mappájában való cab folder.
1, Ha az eng-fájlban perjeles hivatkozást látsz a cabview résznél, akkor külsõ mappára hivatkozik. Ez leginkább akkor fordul elõ, ha nem komplett mozdonyt / szerelvényt, (gép+cab+sound) hanem csak egy átfestést használsz, amihez nincsenek külön ilyen fájlok, és más gép hangját / fülkéjét használja.
Az általad említett RailJet Eurocity esetében a sakura féle cab nézetet használja, így célszerû letölteni ezt az állományt.
Ha netán nem sikerül, vagy nem akarsz bíbelõdni vele, akkor egyszerûen adj meg egy általad használni kívánt fülkenézetet, és használd azt.
Ezt a következõképp teheted meg:
Az eng fájlt megnyitod valamilyen szövegszerkesztõvel, pl.: wordpaddal,
(ha nincs társítva az alkalmazás akkor elõtte természetesen ezt tedd meg, hogy meg tudd nyitni.)
Megnyitás után a scriptben keresd meg a géptípus.cvf. bejegyzést. Ezt átírod arra, ami az új cab.cvf fájljának a neve, illetve elérése, és ezek után az adott engel az általad megadott cabview fog megjelenni.
Egyszerûbben fogalmazva beírod az általad használni kívánt fülkenézet elérési útvonalát a régi helyére.
Arra figyelj, hogy azonos géptípushoz azonos fülkenézetet társíts, mert könnyen elõfordulhat, hogy ellenkezõ esetben a méretek eltérése miatt hibásan jeleníti meg a típusidegen fülkét.
2, Amennyiben csupán az adott .cvf szerepel az eng-ben (perjelek nélkül), akkor a kabint a gép a saját mappáján belül lévõ CABVIEW mappában keresi. Ebben az esetben ide kell bemásolnod a gép fülkenézetét.
Saját fülke hozzárendelésénél ezt a megoldást is választhatod, csak ekkor ne felejtsd el átmásolni a használni kíván fülkenézetet az elõbb említett mappába.