Köszi a válaszokat! tegnap egész délután MSTS-t teszteltem. megcsináltam a parancsikonnál a -mem kapcsolót, lényegesen jobb lett a teljesítmény. A DDU sem fagy szét egybõl, de a pályát még tesztelnem kell.
Ami a visszaakadást illeti, csak akkor történik meg, ha hirtelen indulok leakasztás után. Ha csak épp elkezdek gurulni 1-2km/h-val, akkor jó lesz. vannak bizonyos mozdonyok, ahol a legkisebb menetfokozat 10%, és ez már sok az induláshoz, visszaakad a szerelvény. Itt annyi a trükk, hogy be kell húzni a mozdonyféket, ráadni a 10%-ot, majd nagyon lassan visszaengedni a féket. Amikor éppcsak elkezd kúszni, az lesz a jó.
A hangokkal kapcsolatban elkezdtem variálni a \MSTS\GLOBAL\soundcfg.dat fájllal. itt a következõ sort kell figyelni:
Skip ( Scalability 5 - Memory Guide 30M )
.
.
SoundSystem ( 5, 40, 20, 31457280 )
A 40 a 3D hangok száma, a 20 a 2D hangok száma, a 31457280 a lefoglalt memória mérete. Az 1.8.052113 BinPatch ezt átírja SoundSystem ( 5, 200, 200, 31457280 ) -re, ha bejelöljük a telepítéskor a Sound improvements-et. Volt, hogy lehúztam 0-ra a memória részt, volt hogy megdupláztam. Viszont így is elmegy a belsõ hang az M61-M62 esetében nézetváltásokkor. Érdekes, hogy pl. az ActHu-s, és a VMW-s Csörgõknél nincs gond. az a gyanúm, hogy valami vagy az .eng-ben, vagy a .sms-ben van elírva a fenti két mozdonynál. A hang setupnál minden maxra van húzva.