Javítsatok ki, ha nem igaz (Itt egy mozdonyvezetõre lenne szükség) Tételezzünk fel egy 800méteres 3500tonnás igen nehéz tehervonatot. Azt még csak-csak elhiszem, hogy egy darab M62-es meg sem moccantja, de azt már nem, hogy teljes fékerõvel ezt le lehet fékezni 100-as tempóról nem egész 400méter alatt 0-ra. Ezt nem hiszem! Szerintem a valóságban ehhez legalább 1-1.5 kilométer is szükséges lehet.
Ha ez igaz akkor itt a fék dologgal is kéne kísérletezni.
Az éberségi igen jó lett. Most csak indokolt esetben kapcsol be. Minden NEM zöld jelzést követõen kapcsol be néhányszor, de csak addig amíg ismételten zöld jelzés vagy sebesség túllépés nem következik. Az .eng fájlban valami ilyet kell keresni, ha jól emlékszem:
VigilanceMonitor (
MonitoringDeviceMonitorTimeLimit ( 60 )
MonitoringDeviceAlarmTimeLimit ( 50 )
MonitoringDevicePenaltyTimeLimit ( 0 )
MonitoringDeviceCriticalLevel ( 0 )
MonitoringDeviceResetLevel ( 100 )
MonitoringDeviceAppliesFullBrake ( 1 )
MonitoringDeviceAppliesEmergencyBrake ( 0 )
MonitoringDeviceAppliesCutsPower ( 1 )
MonitoringDeviceAppliesShutsDownEngine ( 0 )
MonitoringDeviceResetOnZeroSpeed ( 1 )
MonitoringDeviceResetOnResetButton ( 1 )
) #Elképzelhetõ, hogy az egyel elõtte és utána lévõ modul is ide tartozik!
Dízeleknél a kipufogó gáz áramlásán és mennyiségén is volt (lenne) mit javítani.
Az adatot a szovjet többszekciós TSR-3M62-bõl nyertem ki + megspékeltem egy kis diesel smoke.exe /heavy nevû extra progival.
M62-esek, ismét az .eng fájl:
DieselSmokeEffectInitialMagnitude( 1.0 )
DieselSmokeEffectMaxMagnitude( 2.0 )
DieselSmokeEffectInitialSmokeRate( 10 )
DieselSmokeEffectMaxSmokeRate( 60 )
Magyarázat, puskázva:
Kipufogófüst alapjárati mennyisége
Kipufogófüst maximum fordulati mennyisége
Kipufogófüst alapjárati sûrûsége
Kipufogófüst maximum fordulati sûrûsége
Jónéhány gépnél, ha kihajolunk jobb nyíllal a elhúzott ablakon, akkor hát nem teljesen az ablak vonalába van a kameraállásunk. Íme a megoldás egy kis kísérletezés után. Szintén az M62-es sorozat .eng fájljaiból:
HeadOut ( 1.69 3.17 6.82 )
Tegnap este morfondíroztam azon a dolgon, hogy hogy lehetne azt megcsinálni, hogy az ívekben bedõljön a szerelvény, úgy mint a valóságban. Hát egy dolog biztos, a shapét is és a textúrát is be kellene dönteni. Van néhány tehervagonom, asszem PKP amit ha lehelyezünk loose consist-ként akkor egy kisiklott kocsit látunk a pályán. ( Baleset miatt mondjuk ki kell kerülni egy kisiklott szerelvényt )
Vagy az Alföld-beni 135-ös vonali sínhibák is ilyenek szerintem. Ebbõl kiindulva a vágányszakasz shape fájlán is lehetne dönteni.