Kaptál már válaszokat, de azért megvilágítom más szempontból is a dolgokat, hátha segít:
-"jump exceeds 0.6 T": ha előbb tervezel útvonalat, és ezután BÁRMI miatt megnövekszik a hajó tömege egy kritikus ponton túl, akkor jön ez az üzenet. A megoldás az útvonal-újratervezés.
-cargo: itt (is) van egy erős egyszerűsítés a játékban, mert a térfogata és a súlya is egyforma minden szállítható árunak. Azon érdemes lenne elgondolkodni, hogy vajon az árak ezt kiegyenlítik-e, de nem hiszem. Szóval ha 1 canister-t 1 köbméternek veszünk, akkor az vízzel tele pont 1 tonna, de ha pl arannyal töltjük meg, akkor az 20 tonna lenne. Ezért aranyból a tartályban csak 50 köbdeciméternyi lötyög, míg 950 dm^3 üresen marad. Ez nagyfokú helypazarlás, de efölött nagyvonalúan elsiklunk :)
-játékóra, megunás: emberfüggő. Az én példámból ne vonj le következtetéseket, a megjelenéstől kezdve nyolcezer óra fölött járok, és folyamatosan tolom. Nem is nagyon fogom abbahagyni soha, csak néha vannak kisebb-közepesebb szünetek.
-dokkolás: nem kizárt, hogy a Pilot's Federation által kijelölt és a régi játékosok számára elérhetetlen kezdő rendszereken kívül nem is tudsz leszállni, csak egy bizonyos küldetést felvéve. Ezt sosem próbáltam, mert a második pilótámmal nem hagytam el ezt a részt.
-SC assist: javaslom hogy már most szokj le róla, elfoglal egy modulhelyet, energiát fogyaszt (bár nem sokat), és ahogy a dokkolás, úgy a SC repülés is élmény, plusz gyorsabb kézzel, ha ez is olyan béna mint az auto-dokk.