Bolygóra szállást 2014-es minõségben nagyon sok munka rendesen megcsinálni. Nekem is ez hiányzik, mert szeretek fekfedezni, de az tény, hogy az élvezetes felfedezéshez procedural generator kell, ami nagyjából egy speciális game engine-t követel meg. Léteznek ilyen programok, bár nem mind játék (ugya ott a szép emlékû Infinity Engine, mely tán sose készül el, de a Space Engine már letölthetõ és használható). Ezutóbbi nem játék, nincs benne lövöldözés vagy ilyesmi, de a technológia miatt érdemes megnézni. Több tízmillió csillag, naprendszer, bolygó, hold, aszteroida, plantetáris ködök stb. generál, és minden planétára leszállhatsz. A felszín véletlenszerûen generált. Õs Elite-ben bár le lehetett szállni, megelégedtünk látvány terén 3 vonallal, amit valljuk be, kicsivel könnyebb kivitelezni, mint hihetõ világokat tömegesen legenerálni. Engem nagyon idegesít, ha egy iilyen játékban ismétlõdik valami. Lényeg, hogy azzal együtt, hogy én is a planetary landingra várok már egy ideje, be kell látnom, hogy technikailag jelentõs munka a kivitelezése.