A július 1-jén megjelent 5. frissítés és néhány kisebb szerverfrissítés után, valamint a jelenleg fejlesztés alatt álló 6. frissítés miatt szerettem volna egy pillanatra időt szakítani rátok, hogy beszéljünk az Elite Dangerous következő lépéseiről.
Tisztában vagyunk azzal, és teljes mértékben elfogadjuk a frusztrációt, amit sok játékosunk tapasztalt az Elite Dangerous Odyssey-vel kapcsolatban. A közösség megszólalt, mi egyértelműen meghallottuk a visszajelzéseket, és a visszajelzések alapján fogunk cselekedni.
Ahogyan a legutóbbi fejlesztési cikkünkben is olvashattátok, az Odyssey megjelenése óta a problémák kijavítására és javítására tett jelentős mennyiségű frissítés és fejlesztési erőfeszítés azt jelentette, hogy a konzolos kiadásunkkal kapcsolatos munka nem haladt olyan gyorsan, mint reméltük. Mi több, látjuk, hogy az elmúlt öt nagyobb frissítéssel elért előrelépések pozitívak, de folytatnunk kell ezt a fejlődést, hogy azt az élményt nyújthassuk, amit ti és mi elvárunk PC-n.
Ezeket a dolgokat szem előtt tartva sok időt töltöttünk a korábbi terveink megvitatásával és újraértékelésével, és úgy döntöttünk, hogy az Elite Dangerous PC-s alapélményét helyezzük előtérbe. Végső soron úgy gondoljuk, hogy helyes, ha az Elite Dangerous Odyssey alapélményére összpontosítjuk erőfeszítéseinket azokon a platformokon, amelyeken eddig megjelentünk, mielőtt további platformok felé nyitnánk. Tudjuk, hogy az a munka, amit a játékosok Elite Dangerous Odyssey-élményének PC-n történő javítása érdekében végzünk, a jövőben más platformok számára is előnyös lesz, de a konzolplatformok dátumai és részletei változni fognak. Nem szeretnénk elsietni a konzolos megjelenésünkre vonatkozó dátumok vagy változások megerősítését, mivel továbbra is teljes mértékben az alapvető Elite-élményre kell összpontosítanunk. Csak akkor, ha úgy érezzük, hogy a PC-s kiadás alapja szilárd, akkor tudjuk majd újra ráfektetni a konzolos ütemtervünket.
Az Elite Dangerous Odyssey egy fontos lépés egy bonyolult úton, és ezt jól kell csinálnunk, mielőtt fontolóra vehetnénk az új platformokra való áttérést.
Tehát mit is jelent ez valójában az Elite Dangerous és az Elite Dangerous Odyssey számára?
Azt jelenti, hogy az elkövetkező hónapokban több játékfrissítést fogunk kiadni. Továbbra is dolgozunk majd a problémafigyelőn, javítjuk a hibákat és javítjuk a teljesítményt, de emellett további funkciókat, tartalmakat és fejlesztéseket is hozzáadhatunk a játékhoz.
Továbbra is nyílt havi fejlesztési frissítéseket fogunk adni, ahol megvitatjuk a WIP tartalmakat, a kihívásokat, a problémakövetőt és még sok mást. Tudjuk, hogy az útiterv és a fejlesztői frissítés korábbi részletessége nem felelt meg az elvárásoknak, de hálásak vagyunk a türelmetekért, amíg a terveket módosítjuk és kiigazítjuk, az ilyen egyértelmű visszajelzésekkel szemben.
Kérjük, ne feledjétek, hogy a csapatunk itt a Frontierben keményen dolgozik a játék és a közösségünk támogatásán. Minden hibajavítás, tervezési döntés és közösségi bejegyzés mögött egy olyan ember áll, akinek nagyon fontos, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa játékosainknak. Arra kérnék mindenkit, hogy maradjon nyugodt és tiszteletteljes, amikor megosztja gondolatait és visszajelzéseit.
Mindannyiunknak ugyanaz a célja, és együtt fogjuk elérni azt. Kérlek, legyetek türelmesek.