Elég jól feszegeted a dolgot. Egy booster függetlenül attól mire használjuk (lásd krumpliágyú), arra való, hogy valami gyengébből egy időre erősebbet csináljon. Pl. az elektronikában csakis boost technikával lehet kis feszültségből nagyobbat előállítani úgy, hogy még teljesítmény is legyen. Pl. 12V-220V konverterek, vagy bármelyik step-up konverter. De a step-down konverterek is azt használnak, meg az összes kapcs.üzemi táp (a PC-d is).
Igen ez bug, effektíve tök rosszul működik, pl. abszolúte nem veszi figyelembe az előző állapotokat (ki vagy be volt-e kapcsolva, stb.), nem szinkronizálták magával a pajzzsal, tulajdonképpen önálló életet élnek.
Haverral kielemeztük a hibákat, tehát mindegyiket algoritmizálni tudtuk, az is követhető mi minek az eredménye. De azt már nem akartam leírni, egyrészt kva hosszú, másrészt a megértéséhez nem árt programozónak lenni. Tulajdonképpen nem is egy bug van, hanem sok, illetve vannak olyanok is amik valaminek a következménye. Pl. kikapcsoláskor miért löki rá a teljes töltetet a pajzsra? azért mert ha nem így tenne, akkor visszakapcsoláskor figyelni kellene mennyi töltés volt kikapcs. előtt, és onnan folytatni. Namost a kikapcsolás lehetett akár 1 hónapja is. Ezért itt egy kicsit egyszerűsítettek. Kicsit nevetséges lett az eredmény, de ez van.
A másik, hogyha korrekt módon figyelnék a töltéseket, akkor a szinkronizálás elég sok plusz kódot igényel. Pl. az az eset, amikor az egyik egység jobban fel van töltve mint a másik, hogyan viselkedjen? Az elektronikában is elég nagy probléma ez (ált. ilyenkor durran valaki), azért kódban könnyebben megoldható, de vagy lusták voltak, vagy az optimalizálás vitte el. Nem tudni, minden esetre elég faramuci ez az eredmény.
Egyébként mióta kiszedtem a boostereket, csak a reinforced pajzzsal úgy nyomok le bárkit mintha ott sem lettek volna. Lenyomtam egyszerre két kondát amiből az egyik egy halálra mérnökölt expert volt. Elég hamar rájöttem, hogy nehezen mozog, és a másik a gyengébb, tehát leszedtem a gyengébbet, utána már csak idő kérdése volt, hogy mikor adja be a kulcsot a másik. Elég sokáig bírta, már nagyon untam, hogy állandóan vissza tudta tölteni a pajzsát, de semmi sem tart örökké. Érdekes, hogy amikor vége lett a harcnak, akkorra már a pajzsom visszatöltött 100%-ra, pedig voltam offline is. Na ilyen eddig sosem volt, akárhányszor kijöttem egy komolyabb küzdelemből, mindig alaposan le voltam gyengülve.
Jobb szeretem a termikus fegyvereket, a kinetikus nekem inkább hátrányt jelent. A sok mozgás miatt nem tudok rátartani, viszont a gimbal fegyók pont az állandó mozgáshoz igazodnak. Viszont ahogyan írtad, kell az energia, és nagy a hőtermelés. Elég nehéz a hajót úgy megépíteni, hogy eredményesen használd a term.fegyókat, de nem lehetetlen. Harci gép lehet nehéz is, olyan modulokat kell rátenni, amik nehezebbek, de egyben nagyobb teljesítményűek is. Pl. a power plant a legnagyobb, de mérnökölve emisszióra. Thruster szintúgy. Teherelosztó fegverre koncentrálva, hadd szóljon neki, fegyvereknél vagy plusz hűtés, vagy fókuszált sugár. A harci kondámon csak emisszós fegyverek vannak, az életbe nem melegszenek fel, és erősebbek mint a gyári. Nem annyira mint az overcharged, de ahol van huge méret ott elég. És egyszerre szól az egész, karcol is elég nagyot.
És sohasem melegszik fel a gép. Ehhez viszont az is kell, hogy ne a levegőbe tüzelj, mert akkor nem érvényesülnek a property-k és megsülsz mint pulyka hálaadáskor.