AZ online része sem lesz olyan, mint amit eddig megszoktunk. Bár van egy szép nagy tejút a játékban, de ez mind nem 1 szerveren fog menni, hanem "instance"-ok lesznek. A wiki oldalukon vlmi hasonló példával írták le:
Ha 2játékos elkezd harcolni, mondjuk az egyik bolygó körül, akkor õk bekerülnek egy külön kis instance-ba, ahova bármelyik játékos szabadon becsatlakozhat eglszen addig, amíg el nem éri a max(elméletileg 100fõs) számot. Ha ez megtört a következõ 100embert, akik ugyanazon bolygó körül akarnak harcolni, másik instance-ba kerül, de a kettõ vagy akár sokkal több instance között a járkálás szabad, de hogy ez játéktechnikai szempontból hogy néz ki... passz:) Továbbá van az alliance/barát/ignore rendszer, amivel megválogathatod, vagy legalábbis manipulálhatod a rendszert hogy kikkel rakjon össze miközben repkedsz a galaxisban és kikkel nem. Akiket ignore-ra raksz, azokkal soha nem fog összerakni, de ha te túl sokat szívattál egy csóró kereskedõt és ignore listára rak... akkor már többet nem szívatod.
Persze ez még semmi, mert 3 "FÕ szerver típus" WTF is van. Az egyik ahol lényegében minden játékos van aki multizni szeretne, itt olyan gyakran rak össze téged más emberrel a rendszer ahogyan csak tud. A másik a private szerver, ahova a saját barátaidat vagy Alliance tagjaidat hívod. A 3. a full singleplayer.
Full singleplayert csak az elején tudod választani és akkor elvágod magadat a multiplayer lehetõségétõl azzal a karakterrel, azonban a multi részen váltogathatsz a private és public szerver között, miközben egy PVP on/ PVP off jelzõszerûséget is állítgathatsz, ami szintén hatással van arra, hogy kikkel rak össze.
Én nem mondanám erre, hogy mindenkinek kedvezõ állást hoztak össze, erõsen a single rész fele húz a dolog, azonban a játékosok, akik pvp-re és egyébb gonoszságokra vágynak, megfogják találni egymást. Ez is igaz:)
Egy biztos érdekes kis multiplayer rendszer lesz:)