"Nem biztonságos a Boeing 787 a kirúgott mérnök szerint
A volt mérnök szerint a Dreamliner fõ újdonsága (az alumínium cseréje szénszálas mûanyagra a repülõgép törzsében) súlyos kockázatokat rejt magában, amirõl a Boeing is tud, de titkolja, hogy minél hamarabb elkezdhessék a gyártást és a szállítást (a cégnek több mint hétszáz, egyenként 150-200 millió dolláros gépre van már most megrendelése, amit 2008. májusában tud majd elkezdeni teljesíteni).
Nem bír ki egy villámot, összetörik, kigyullad
A vádak szerint egy esetleges kényszerleszálláskor a szénszálas kompozit váz sokkal könnyebben törik, mint a hagyományos alumínium, ráadásul ha kigyullad, mérgezõ füsttel ég, ráadásul a villámcsapásokkal szemben is sokkal kevéssé ellenálló - mindez katasztrófához vezetne olyan baleseteknél, amik fémbõl épült gépben túlélhetõek lennének"