Elõször az NGE-vel, aztán meg azzal, hogy lelõtte az swgt:)
Amúgy teljesen igazad van. Swtorban nem annyira jön át a multi feeling, nem igazán van társasági élet, ráadásul kimaradtak olyan dolgok, hogy átmegyek sötétbõl repnek, vagy viszont...milyen jól meg lehetett volna csavarni így a sztorikat még!
Mondjuk pont ez a nagy hátránya is az swtoros fejlesztéseknek. Nem rugalmas a rendzser. Ha bármit bele akarsz tenni, az egész cuccot fel kell forgatni. Új fajok, kasztok berakása procedúrás. Új questek is. Roppant limitált a dolog. Ez jól mûködik egy single player játéknál, de multiban nem.
Ezért erõltetem én mindenhol azt, hogy a szabad világoké, a sandboxé a jöcõ. Az instanceolt játékok mind szarok.
Nézzétek meg, hogy bármelyik pvp játékban is már megy a hiszti, hogy kell új map meg wz meg ilyenek. már a gw2 játékosok is húzzák a szájukat, hogy hát kéne vmi új.
Ha van egy nagy, nyitott világod, nincs ilyen problémád. csak célokat/jutalmakat kell adnopd és megy a harc non-stop. Mivel sok terep van, nem lesz unalmas sosem.
Van pár elég jó ötletem arra, hogy mivel lehetne ezeket feldobni és mitõl és hogy mûködhetne az egész rendzser kurva jól, de nem nagyon kíváncsi rá senki:(.
Helyette maradnak a theme parkok meg pvp areak, stb stb.