sztem az R200tól besuxxol az nVidia, az R300 meg kicsike darqabokra aprítja::) na jó, ennyire nem, de azért pl. az R200nak van 2 gigatexelje, meg 1 gigapixelje, ha jól emléxem, akkor ennyi van (vagy kicsit kevesebb) a GF3nak is, csak annyi a különbség, hogy míg a GF3 pl. 1 kockának a nemlátható 3/4/5 oldalát is rendereli, a Radeon csak azt az 1et, 2õt,3mat, ami láccik. és ez az, mait a 3dmark sorozat nem tud ikimutatni sosem, mert annak nincs memóriasávszélesség, AGP buszsebesség miatti kiesése, ahogy a rendes játékoknál van. csak úgy pl. a Quake 3 Demo1(amit a tesztekhez használnak) több, mint 2.5* annyi pixelt renderel, mint amennyit a képen látunk, ha valami GF alapú kártyát használunk. meg ugye szó mi szó, a GF3 vertex shardere gyenge, még télleg nem használatra való, csak megmutatni, hogy van ilyen is, lehet rá fejleszteni, majd a következõ generáció már értelmes sebességgel lesz megáldva. legalábbis remélem.