ja. csak a körülmények mindíg ilyenek. a teszteken kívül
ja, és a GF3 (ha 1 kicsit is, akár 1 icipicit is) értenél ehez a témához tudhatnád, hogy mindent renderrel, azt is, ami nem láccik. azt nem bírom itt az SGben. so lámer itt pattog, és asszi, õ az okosfej, ert 1* elolvasott 1 fél mondatot 1 másik híroldalon, és idejön, ahol sok a lámer, és aggya nekik az agyát, ami még alapból nem is gbaj, mert ha valakinek ez jelent élvezetet, akkor annak ez jelent élvezetet, de ezzel sokakakat félretájékoztat. és õk már nem azért fognak hülyeségeket beszélni, met valamit nem olvastak el rendesen, vag mert valamit nem értettek meg,, hanem azért, mert 1 hülye barom lámer hülyeségeket pofázik bele a fórumba.
na akkor mégeccer: a GF 3 minden oldalt számol, mert az nVidia ne tudott kitalálni épkézláb algoritmust normális sebességgel(talán nem is akartak) és ezért van az, hogy a GF 3 alig veri a GF 2 ULTRA-t (1000/2000). amint észrevetted, a kyro2 (350/350) és a GF3 (800/1600). amint látod, a nVidia kárty elsöprõen nagyobb pixel,és texel fillrate-tel rendelkezik, mégsem tud elszakadni a Kyro 2õtõl, néhány játékban még alul is múlják. a különbség az Im. és a nVidia kártyák között, hogy amíg az nVidia megy mint a szar, és renderel mindent, a kyro2 csak amit látsz. és ez az oka annak(az, hogy csak azt renderel,amit lácc), hogy ekkora elméleti teljesítménybeli különbség ellenére mégis alulmaradnak néha.