Vicc kategória, mint ahogy a Transport Giant topicban is megtárgyaltuk, ez egy 10 éves játék, nem igaz hogy nem lehet ennyi idõ alatt beletenni valamit.
A játékosoknak van egy csomó új ötlete, jobb grafika van azóta, erõsebb gépek, jó dolgokat ki lehetne hozni belõle.
Szerintem inkább azzal van a baj, hogy az üzleti szimulációra/menedzsmentre egyszerûen nincs akkora felvevõpiac mint mondjuk a jön-a-szörny-lelövöm játékokra, vagy az rts-ekre. Feltételezem hogy az amerikai közönség -még jobban mint az európai- punnyad csak egész nap, a megeröltetõ tévézés mellett ha computerezik, akkor nem akarja használni az agyát.
Profit számítás, gazdaságosság, részvényárfolyamok, megtérülési idõ, termelékenység, recesszió - ezek mind olyan dolgok, amikhez nem akarnak nyúlni. Ha meg egyszer adott egységnyi programozói ráfordításból alatt fps-bõl x dollár profit jön be, egy gazdasági szimulációból meg x/10 dollár profit, akkor logikusan csak a megszállott rajongók fognak ilyet írni, de úgylátszik olyan nem sok van, ahol a megszállottság és a profizmus találkozik...