szerintem a barbár akkor tud kétszer támadni egy körben, ha érvényesül a cleave featje (legalábbis mikor az első játékomban egy félork barbárt generáltam próbaképp ezt vettem észre)
ezt a barbár az egyes szinten kapja meg, a paladin csak a nyolcadikon...mást még nem tudok
lehet hogy itt is működik valahogy az, hogy magasabb szinten többet lehet támadni, meg kéne nézni a szabálykönyvben (mondjuk én azon eléggé leakadtam, hogy a ghoulok hármat támadnak körönként!)
ahogy Wenik írta úgy van -1 - -10 HP-ig a karakter még csak annyira sebesült, hogy elveszti az eszméletét, ekkor folyamatosan vérzik, és úgy tudom talán körönként (ami ugye elvileg 6 mp) veszít egy további HP-t, a karakterek Heal skillje arra való, hogy ezt a vérzést megállítsa, tehát elvileg ezzel tudod stabilizálni az állapotát, hogy utána felkeljen rá kell nyomni egy gyógyítás varázst, vagy a fejire kell önteni egy gyógyító italt
ha ez alá lemegy (mármint -10 alá, folyamatos vérzéssel, vagy valaki letaglózza, l. kis történeteim a zombie lorddal :) ), akkor meghótt, lehet feltámasztani, ha van olyan spelled, vagy van olyan pálcád (én mán találtam egy W. of Resurrectriont valahol az első fu<;ng labirintusban)
érdekes módon a felvett hármas szintű sorcerer nálam nem dob kettő MM :(