Igazad van, rosszul írtam. Eddig a repülőknél kevés hitpoint volt és úgz működött, ahogz írtad. pl 80% HP-nél füstölt a hajtómű. JET DLC ben a fontosabb részek külön külön hitpointal rendelkeynek majd. Így csak akkor füstöl majd a hajtómű, ha azt lövöd szét.
Ez látható a gif-en is. Utoljára szerkesztette: DancZer, 2016.12.18. 09:24:19
LEhet , hogy elbeszéltünk egymás mellett, a hitpont nálam azt a részt jelöli, hogy mekkora területre hat és hol érzékeli találatnak a modellen.
Mig a HP (heal point) az meg hogy az életerő egy részegységnek mennyire megy le a találat alkalmával és , hogy hány %-tól milyen hibákat generál.
Az elsőnél , ha kevés ilyen terület van akkor hiába látod tisztán, hogy hova löttél ha töle távolabbi területen jelenik meg a sérülés vagy épp olyan terület is sérül ahova már nem kéne hogy hasson igazából.
A másodiknál meg az a gond, ha egy lövésből kritikus területet találsz el, de a fegyver sebzése csak anynira veszi le a HP értékét, hogy elkezdjen füstölni, de nem okoz gondot az megint gáz.
Ezt kéne összhangba hozni és a fizikai alapokra helyezni.
Játékban nem tudod megoldani a sérüléseket hitpoint nélkül, erről már volt szó. Olyan szintű sebzés rendszert meg ne várj armában mint amilyen a world of tanks-ban van és amiben csak tankok vannak!
Részletesebb lesz, ahogy autóknál és az embereknél is az. Hogy pontosan mennyire azt nem árulták el. Amit írtam példákat azokat a fórum első postjában említették.
Jónak tűnik ez a 64 bit, sajnos összeakad pár móddal, például a task force arrowhead radioval, de gondolom majd csinálnak rá verziót
Meg az egy másik kérdés, hogy az szép és jó, hogy több hitpont lesz, de azok valóban ugy is viselkednek majd ahogy elvárható? Vagy csak azok is HP alapon sérülnek? illetve ha már bekövetkezik akkor olyan reakciót vált e ki a gépnél ahogy a valóságban vagy csak mint grafikai elem? ÉS mindig ugyan az lesz a végkifejlett ha elér bizonyos százalékot a sebzés mértéke.
Mert egyik sem egy nagy elöre lépés.
Ezért mondom, hogy a problémák megközelitése és megvalósitása nem jó irányból kezdik. Most az arma ugy gondolkodik, hogy mind a kiváltó okot , mind az eseményt és a végkifejletet is ő határozza meg. Ha lenne egy normális fizikai rendszer akkor az esemény és a végkifejlett az egy sokváltozós dolog lenne, igy fokozná a játékélményt és az izgalom faktort.
Mert ha az első verzi marad akkor ezt a 4 féle eseményt hamar kiismeri az ember és már nem lesz kihivás vele küzdeni. mert tudni forja , hogy melyikre mit és hogyan reagáljon vagy még mennyi ideje van , hogy robbanjon valami.
Én is, én is!! Kérdeztem a fórumban, remélem válaszolnak rá.
Egy kis infó ehhez. JET DLC-ben a repülők is továbbfejlesytett sérülésmodelt kapnak, így lesy majd: üzemanyag szivárgás, hajtóművek külün-külön leállhatnak, irányítás több szintű sérülést kaphat(pl nem megy a flaps, nem megy a roll), stb. Dev-branchben már benne van egy rész, de egyelőre csak a wipeout-on van megcsinálva.
Jó hír, hogy a TrackIR-es srácok is beszállnak a buliba és a BI-vel együtt (remélhetőleg a 64bit megjelenéséig) ők is megcsinálják az x64-es verziót. Jelenleg a 64bites armával nem fut a 32bites TrackIR. :(
Én próbáltam, elsősorban városban és nagyobb csatákban teszteltem, nálam sokkal jobban fut, nincsenek már idegesítő beakadások, szép sima az egész és az fps is érezhetően több lett.(nem csak placebo, fix scenariot tesztelek mindig)
Próbálta már valaki a x64-es verziót? A fórum alapján sokkal jobban fut a játék nagy látótáv mellett.
Arról szólt, hogy időnként a fejlesztési ciklusok mellet vannak hibajavító, stabilizáló ciklusok. Az 1.66 egy ilyen (egy hónapos) ciklus volt, amiben a hibajavításokra koncentráltak. Tavaly is volt ilyen az End Game verseny előtt. Akkor 650 hibát javítottak, most 750 et sikerült nekik. Emellett pár olyan kisebb dolgot is csináltak, amivel javítanak a tejesítményen pl. a Dynamic Simulation, ami egyelőre csak a dev branchen van. Ilyen ciklusokkal készítik elő a játékot egy nagyobb volumenű fejlesztésre.
Ugye jön a Jet DLC meg a többi. Utoljára szerkesztette: DancZer, 2016.12.15. 17:25:02
A clean sweap részt olvasta valaki? ha jol értem ez azt csinálná, hogy bárki bármit javitha a játékon és a bis az alap dolgokra akar koncentrálni a kisebb hibák javitása helyett?
vagy ez mit takar pontosan?
A dev branchre felkerült a 64bites exe, esetleg próbáld meg azzal, hogy hogy muzsikál. Elvileg jobban kéne, de azt azért vedd figyelembe, hogy a dev branch alapból instabilabb és lassabb lehet mint a main branch.
Test Mod-ban fut a WINfosod! A megoldás az lenne, hogy a parancssorba rendszergazdaként bepötyögöd ezt "bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF"és enter, majd újraindít!
Sziasztok! Újratettem egy pár hónap után az alap Arma 3 -at! Állandóan ez a hibaüzenet,pedig már próbáltam amit pl egy Francia videóban láttam. "Failed to initialize BattlEye Service: Windows Test-Signing Mode not supported" Win10 64 bit i3 2120 asus alaplap radeon r7 260x (legfrissebb driver) Fogalmam sincs mi lehet a baja,valakinek esetleg valami ötlete?
Online 35 emberrel simán lehet olyan CPU limit, hogy bárhova is állítja nem lesz érdemi változás.
ennek a nagy részét már videókból beállítottam :P amúgy elég nevetslges,hogy egy másfél órát kell középhaladói informatikus szinten tweakelni,hogy megfelelően tudj játszani....ez a Bohemia egy kalap kaki már bocs
Biztos, hogy segít a jobb vga, mert nálam a 7850-nel ha belenéztem a kukkerba megállt a kép. Most meg RX480-nal több fps-em van kukkerbe bambulva mint egyébként.
Rosszul állítottad be a grafikát, a te gépeddel sokkal nagyobb beállításokkal is tudsz játszani magasabb fps-el. Jobb videokártya nem segít armán, mivel nem nagyon használja ki, inkább proci és ram igényes. A mikró akadásokat megszünteti ha SSD meghajtóra teszed a játékot és a memory allocatort beállítod(win 10 nél systemre, kisebb rendszernél érdemes hozzá leszedni a Xtbbmaloc-ot). Itt szépen leírják mit hogyan érdemes állítani: link Még annyit hozzáfűznék, hogy az AA & PP belül a FSAA-t érdemes kikapcsolni, a bohémai programozta le így nem videokártyát hanem processzort gyilkolja, sok FPS-t szerzel ha helyette a PPAA- nál állítod be az élsimítást.
30 FPS :D 35-en vannak az 50-es Cherno mapon...besírok :D pedig nincs Ultrán, látótávolság 1500 méterre véve az épületek 800-ra, nincs árnyék,felhők,víz, AA 2x, stb
Szisztok árulja már el valaki,hogy 4790-es intell procical 16Giga majdnem 4GHz-es rammal 1070-es MSI gaming videó kártyával miért! szaggat ez a rohadt játék még mindig? könyörgöm már 2017 van ,de ezt a játékot még mindig nem sikerült optimalizálni? autó detectre szar,leveszek dolgokat szar, youtebon kb 3 csávónak az FPS tweakelését megcsináltam egyesével és még mindig olyanokat beszaggat,hogy még! próbálnék Arma Exile-t játszani,de megjelenik egyetlen db zombi és nem lehet lelőni,mert szétszaggat a game!Ha zoomolok konkrétan lefagy 1-2 secre,mire betölti :D mi ez?? minden játékot Ultrán visz a gépem és ezt a mocsok armat 1680-ban nem bírja játszahtóan.
tud valaki tanácsot adni?
+ A tíz évvel ezelőtti a játékokban nem volt alap, hogy falon meg mindenféle tárgyon keresztül látod az ellenfelet... Most meg meg lehet nézni az új "Mafiát" meg a többi TPS játékot, mindegyikben alap.
Pedig fontos és sajnálatos dolog az árkádosodás, ha valaki nekem 10 évvel ezelőtt azt mondja hogy a rainbow sixben lesz olyan feature hogy tudsz fegyvert vagy lőszert felvenni mert nem elég egy mapra ami nálad van kiröhögöm, és meg lehet nézni mi lett abból is.
Hagyjuk már ezt az árkádosodást. Ülsz a székedben és nézel ki egy ablakon a 3D-s virtuális világba, majd lövöldözöl és katonának érzed magad semmilyen veszélyérzet és fáradság nélkül. Egyébként erre megvan a megfelelő lehetőség. Kapcsolhatónak kell tenni és nem használod. Majd örülsz, hogy mekkora ász vagy, mert meg tudod határozni magadtól az irányt egy virtuális iránytű segítségével. Én nem kerítenék ennek ekkora feneket. A játék más sebből vérzik sajnos, de még mindig ez a legjobb sztem.
Gyakorlatban még nem láttam ezt a pinget, de úgy tűnt a videoból, hogy az ace-es mutogatós funkcióra hasonlít. Ha így van, vagy legalábbis olyanra konfigurálható, akkor nem arcade elem, hiszen élőben is oda tudsz integetni a haverodnak a közeledben, hogy hova nézzen.
Ezzel a taktikai pinggel nem indult el a játék egy árkádosabb irányba? Ahogyan te is említetted néhány hsz-el lejjebb, hogy ez nem feltétlen tesz jót majd a jövőbeli tájékozódásnak.
Az miért van, hogy ez a tactical ping nem minden KotH szerveren működik? Szerveroldalon kikapcsolható fícsör? Ahol megy, ott viszont rohadtjó. Ez meg a termálvízsön már-már csít-kategóriásak...
Van valakinek dev-es verziója? Érdekelne milyenek az új hangok amiket betesznek.
Added: Sounds for vehicles colliding with water (cars driving through water and planes falling to water) (WIP) Added: Sound for Turn in / out actions for armored vehicles Tweaked: Footstep audio technology was overhauled (new sounds, layers and configuration, removal of the old technology) Tweaked: Sounds for footsteps on stone and grass surfaces were improved Tweaked: The grassTall sounds were improved Tweaked: The MetalPlate footstep reverb sounds (including the interior versions) were updated Tweaked: The Tile footstep reverb sounds were updated Tweaked: Randomization of footstep sounds was improved (e.g. branch breaks and wood creaks) Added: New sounds for crawling through (shallow) water Added: Servo sound for AH-99 Blackfoot turret movement Added: Vaulting movement sound Added: New samples for M320 bolt movement
Na mire befejeztem észrtevettem, hogy kijött a main branchre is az audio update :D Itt a tegnapi spotrep: https://dev.arma3.com/post/spotrep-00062 1.66 Utoljára szerkesztette: DancZer, 2016.12.02. 20:52:12
Igen én szoktam mondani, de itt a videoban is mutatták, hogy akár a föld több pontján is mehet a harc egy azon időpontban, ha ez még társulna egy dinamikus kampánnyal vagy egy MMO szerü játékmenettel akkor máris más a helyzet, és van értelme a nagy területnek. ÉS itt legalább mutatóban is látni tömeget civil tüntetőket lakosságot. Az biztos , hogy messze van még a végleges kiadáshoz , de az is lehet, hogy csak place holder amit eddig beletettek és a véglegesben már sokkal jobb lesz a kinézet is. Amiben viszont már most jobb, hogy van benne fizika, realisztikus és pontos domborzat, deformálható terület a robbanásnál.A repmodell JSB sim. A függesztő kötél .
Az outerra motort azt pár ember max 3 fejleszti ezért lassu, de ezt egy töle független csapat használja igy nem tudhatjuk, hogy mennyire tudnak gyorsan és jól dolgozni egy folyamtosan fejlesztés alatt álló grafmotorral.
Nem teszoktad mondani, hogy mindek a nagy terület ha az alap dolgok hiányoznak? :D :D Outerra engine-t 6 éve fejlesztik és még fényévekre van az armától (sajnos). Repülésre talán jobb lesz, mint egy FPS-nek pont a nagy terület miatt.
A játék mechanikai megoldásait amik növelik a játékélményt. Például ilyen elem, hogy tudod külön mozgatni a fejed a testedtől, vagy a fegyver kitámasztás, de még az is ide tartozik hogy egy épület bejárható vagy akár szétlőhető. Na most az arma sem a legkiemelkedőbb ilyen szempontból, viszont ez a titan vanguard számomra úgy tűnik, hogy eléggé le van maradva.
Jól hangzik az egész bolygó ilyen projektnél a grafika a legkevesebb, viszont játékmechanikai szempontból sokkal le van maradva:
Érdemes lesz odafigyelni erre a fejlesztésre is. Lehet hogy nem anynira kifinomult a grafikai megvalósitás, de cserébe az egész földet 30m-es pontosságú domborzattal szabadon állitható időjárással és évszakkal és rengeteg egységgel kapjuk.
De ahogy látom a Bis sem akar lemaradni, a kérdés már csak az , hogy ezek a fejlesztések mikor és mennyiért kerülnek át az átlagfelhasználói szintre és nem csak kormányzati megrendelések hasznűálhatják.
Urak a szerver végre kész: 37.187.163.160:2307 Amíg a pályákat portoljuk addig TVT Devastation mapok fognak futni rajta. Jó szórakozást!
2008 ban még ez volt egy jó irány, mert akkoriban kevesen használtak 64bites OS-t. Most, hogy van a játékban analytics, már látják milyen arányban vannak a 64bitesek,ezért csináljak a 64bites verziót.
https://community.bistudio.com/wiki/Arma_3_Startup_Parameters Ahogy a doksi is írja, a virtuális memória területre címzett adatokat a hd ről olvassa fel. Ha több olyan adat kell egyszerre ami virtuális területre került, egyszerre nagy terhelést kap a hd és nem tudja időben kiszolgálni,ergo leesik az fps. Rossz együttállás esetén ez akár folyamatosan fennállhat és játszhatatlan lesz a játék. 64 bittel ez a virtuális tér jócskán kitolódik, és pár évtizedig elég lesz.
64bit abban fog segiteni, hogy a nagyobb látótávolsághoz több elemet tudnak a memóriában tárolni és nem kell folyton a hd hez nyúlni (sitrep ben írták). Részben ez okozza az átadást x idő után. 64bit nél csak akkor kell üríteni a memóriát, ha új szigetre megy az emberünk. Ez azért jelentősen javít majd a sebességen, csak legyen elég memória.
Vagy csak a közeljövöben lesz egy olyan javitás ami pár dolgot átvesz a VGA a CPU-tól és ez ennek az előszele. Amugy ez a 64bit is egy nagy parasztvakitás, az átlagfelhasználó sztem semmit nem vesz érsze ha valami 64bites vagy nem. vica versa telepithető minden program a ellentétes oprendszerre is, müködésben meg az átlagfelhasználó semmit nem vesz észre, se gyorsulás nincs se más.
Mit kezdjek a 64 bites verzióval? Annyit sem ér mint egy dingó kutyavese, ha leesik az fps 2-4 re 10 perc után egy komolyabb játéknál. Ha csak páran játszunk úgy már kibírja 30-40 percig is.... Igazság szerint abba reménykedek, hogy elbeszéltek egymás mellett a fejlesztők és erre a tévedésükre nagyon hamar rájönnek. Ugyanis a Vram ot fel lehet tolni 8 gigáig is, ami azért furcsa mert videokártyát nem nagyon terheli a játék, 1,5 gigánál nem nagyon használ többet ellenben a memóriával. Előfordulhat, hogy véletlen felcserélték a korlátozásokat?
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a legutolsó patch-nél miért korlátozták le a memóriát 2 gigára? Több embernél fagyást okoz nagyobb játékoknál, egy-két módolt játéknál ráadásul azonnal kidob memória hibával. Ráadásul a paramétereknél a -maxmem nem is húzható fel külön 2047 MB- nál nagyobbra.
És ilyen mikor lesz már végre ArmA-ban?
Ahogy a kabaréban is mondták, valami van ,de nem az igazi. Meg ez Day-z , majd ha armában is lesz. egyébként meg mindent meg lehet csinálni csak akarni kell, csak épp ez az ami a bisnél hiányzik, meg hallani és megcsinálni azokat a dolgokat amit már régóta kér a közösség
Hasonló érzéseim vannak nekem is. Ugyanakkor az életben ez kicsit egyszerűbb, mert mutatsz is és esetlegesen több kapaszkodópont van mint egy játékban (pl. mutatsz valahova +azzal az y alakú az ágal). Gyanítom nehézségi beállítások között ki lehet kapcsolni majd, ahogy a squad radartnis.
Szerintem az ace3-ban levő mutogatós megoldás pont ezért jó. Ha közel van hozzád a társad, akkor odamutatsz. Ha távol, akkor meg muszáj verbálisan jól megoldani.
Uhh, elég vegyes érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. Látom a hasznát, de látom azt is hogy mennyire demoralizáló hatása lesz ennek. Gyakran találkozok a következő beszélgetéssel: "-Merre láttad? -Ott a fáknál...." Na most ezt könnyen orvosolja, de pont ezért a helyzetmeghatározó készség nehezebben alakul ki.
Igen ez sokkal jobb elég tisztán lehet hallani a thomson hangját.
Volt szerencsém másfél évvel ezelőtt miként veszik fel a fegyver hangokat. Nem játékhoz kellett hanem filmhez ezért nem vettél fel olyan sok szögből, de szépen demonstrálták az egészet. Sok gond is van vele, mert a hallható hangtartomány jóval magasabb mint a számítógépes, tehát ha sima mikrofonnal veszed fel kiesik a hang nagy része a tartományból, tök más hangja lesz. Speciális mikrofonnal meg jóval halkabb lesz ezért utólag kell rajta szerkeszteni. Valószínűleg ezért nincs két ugyanolyan M4 hang játékokban :D
Meg van a hangulata, bár nekem a faces of war-ról más környezet jut eszembe, de nagyon adja ez is. Javaslom a fegyverek hangjainál figyelj a dinamikus távolságra, a thomsonnak van egy sajátos dorombolása valóságban, itt viszont inkább mondanám rá hogy 5.56-os hangja van, ezt úgy értem hogy a 45 ös lőszernek kevésbé fémes a hangja, több benne a mély.
Sziasztok, mi most a best-buy ajánlat Arma3-ra? Vagy érdemes várni, hátha lesz leárazás?
úgy tudom, hogy akik a project reality addon-t csinálták arma 2 höz, arma 3-nál leálltak vele, de a forráskódot megosztották, így szabadon bárki belenyúlhat.
user/Bluedrake42/videos Itt van egy YT csatorna pár PR videoval, de nem igazán tudom eldönteni, hogy melyik verzió a jobb, mert van 0.14es és 1.39es verziós PR:arma3 sőt van WW2es is ezen a video szerint. DE olyan nagy változást nem láttam rajtuk