Lenne egy kérdésem.Az OSD Customisationban a gyári hudok közül párat szeretnék kikapcsolni.Egy problémám van vele,hogy kikapcsolom,elmentem és mikor elindítom a játékot úgyanúgy ott van minden hud.Tud esetleg segíteni nekem valaki hogy,mitől van ez?Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek
Újabb gondba ütköztem. Minden versenyen süt a nap. Hol ...mármint melyik menüben és mikor tudnám átállítani a időjárási körülményket. Sehol nem találom.
Nagyon ksözönöm a segitséget.
Nem tudom, én csak STEAM-eset evszek, az tuti jól működik ...
Na engem most jól megszívatott valamiért a játék. Itt voltak a tesómék is, és akartunk gurulni egy keveset hétvégén. Az EA app észrevette, hogy van friss verzió, gondoltam ráengedem és lefrissítem gyorsan. Nagyobb is volt a frissítés mint mekkorára számítottam, ami a kisebb baj lett volna, a nagyobb baj az volt, hogy hiába tölt9tte le és készítette elő, telepítette, végül visszaugrott a folyamat elejétől kezdte és nem tudott kijönni ebből a loop-ból, gép újraindítás után sem. Mondom akkor menjünk a '22-vel, mert még az is fent van, annál viszont a hang produkál olyat amilyet sohasem eddig, elnémult, visszajött, majd újból másodpercekig néma marad, aztán ismét volt hang, szóval játszhatatlan volt mindkét játék. a '23-már elvileg játszhatóm mert már aktív az EA app-ban Play gomb, korában nem volt, igaz még nem próbáltam, de ezt úgy tudtam elérni, hogy uninstalláltam az egész játékot, majd újratelepítettem az egészet, szóval nem volt nagy autókázás :(
Which of the 22 drivers will you head to the track with first?
A Season Refresh Focusing on the plethora of changes made to each of the F1® teams throughout the season, the Sports Update varies from garage to garage and includes updates to sponsors, colours, vehicles and bodywork.
Each team has undergone an overhaul, with the F1® 23 development team painstakingly replicating what we’ve seen in the later stages of the real-world F1® season. Let's dive in to each of the team’s updates:
Alfa Romeo The Italian outfit’s list of changes includes tweaks to the front spoilers, flaps, and wings, as well as alterations to the nose shape and camera pod positions. The front suspension area and mid-section bottom have been modified, with the sidepod air intake and halo cutline adjusted. Other changes include updates to the windscreen shape, removal of the side cooling grid, and adjustments to the floor, DRS flap, and rear diffuser.
In terms of sponsors, several have been removed, including AximTrade from the nose, CryptoDATA and Wispr from the front flaps, Sauber from the front central flap, and Group Nossa from the nose.
Alpine The car of French duo Pierre Gasly and Esteban Ocon has seen the rear wing main plate adjusted, the front fence re-shaped, and winglets added to the halo. Additionally, the side pod has been slightly altered.
For sponsors, the @alpinecars logo has been removed from the inside of the halo, with @alpineesports added in its place. Furthermore, the Trak Racer logo can now be seen on the mirror brackets. The BWT logo, previously located at the rear of the steering wheel, has been removed, and the Ecowatt logo can now be found on the wheel fins.
AlphaTauri There are fewer but equally substantial updates to AlphaTauri’s car. The side mirrors have been reshaped in the upper section. The rear section of the side pods has been rebuilt, and a new 'crease' detail has been added to the front section. Finally, the floor of the car alongside the rear wing has been completely rebuilt.
Aston Martin As for Aston Martin, alterations focus on the floor body centre, rear wing end plates, top canopy, shark fin, side pods, front wing main plate, front wing end plates, and front wing flaps.
There are significant changes to sponsors on the car. Valvoline has been added to several areas. TikTok and DBX707 feature on the halo, while NexGen has been added to both the halo and nose cone. The safety cell now features the Bombardier logo and the Porto logo has been updated. Wolfgang has been added to the nose cone, and Boss has been moved to the inside of the front wing end plates. The nose now displays the updated 110 Aston Martin logo, and Banco Master has been added to the rear wing end plate.
Scuderia Ferrari Next up, Ferrari who’s most noticeable change is a new lick of paint in-game. The side mirrors were reshaped in the upper section and the floor has been completely rebuilt, as have the side pods. The top canopy has been adjusted to align with the new side pods. The upper bodywork has undergone reconstruction in the lower section and adjustment in the upper section. Additionally, the rear wing has been updated with a new side corner shape and a new support has been added.
As for sponsors, the AWS logo position has been adjusted, whereas Shell and the Scuderia Ferrari App logos were both relocated to the fairing section of the halo. Frecciarossa has been removed. Finally, Mahle and Santander were both moved towards the centre of the car.
Haas F1 Team The changes made to the Haas team are subtle. They include changes to the front wing end plates, front and rear wing flaps and a tweak to the main nose sensor.
McLaren The modifications made to McLaren’s MCL60 include an addition of fins to the rear of the halo, the installation of side mirrors and supports, and the inclusion of a sidepod intake and changes to the sidepods themselves. There are also alterations to the rear wing end plates, an added top canopy alongside changes to the floor edge and body of the car.
Onto sponsors, Accelerating Web 3 has been added to the rear wing and Senna has been moved to the driver surround. Chrome and DP World are included on the halo, as is HaloITSM. The base of the halo now displays #TeamBahrain. Lastly, OKX has been removed from the sidepods.
Mercedes Moving onto Mercedes, who have introduced dramatically different sidepods in addition to new wing mirrors and a change to the shape of the rear wing. There’s an added fin piece to the rear crash structure and an extra piece to the rear of the floor. The front suspension mount and position of the front suspension arm have been tweaked. Lastly, there are updates to the front wing end plate shape and the rear wing shape.
Red Bull Racing 2023 Constructors' Championship winning team Red Bull have had a number of changes as well. Sidepods are updated and the floor of the car has also been modified. The rear wing now has fixed flaps and the nose of the car has been altered. Changes have also been made to the front wing flaps and rear wheel hubs.
Just three sponsor changes for Red Bull: The removal of Claro and addition of A1 on the inner front wing end plate, plus, Sui added to the halo.
Williams Last but not least, the Williams team. Their changes include the addition of a flap to the floor endplate, lower winglets on the rear wing, and a shark fin. Finally, a carbon fin has been incorporated beneath the car.
A handful of sponsor changes too. WilliamsF1.com has been removed and Kraken has been added to the inside of the halo. CausaLens has been added to the mirrors and JuliaHub to the wheel fins.
Which of the team updates are you most looking forward to hitting the track with? Let us know! Plus, be sure to keep up to date on the latest F1® 23 news by following the official Instagram, Twitter, TikTok, and YouTube channels.
Na ilyen se volt még, hogy csináltak újabb, aktuális autómodelleket ...
Helló!
Más járt úgy, hogy verseny közben, vagy célba érés után kifagy a játék. Csak a gép újraindítás működik. Monitor elsötétedik és mintha nem is lenne bekapcsolva a gép olyan a monitor. Más játéknál nem volt még ilyen problémám.
Üdv srácok.
Valahogy elállítottam visszajátszásnál a fleshback-et.Nem kinálja fel és nem tudok visszatekerni ha hibázom. Visszajátszás van.,Hol tudom visszakapcsolni?
Ne is mond, alig bírtam vele elindulni, úgy nem is sikerült, hogy ne bukjak min 5 pozíciót, vagy még többet. Nem is igazán tartottam reálisnak és minden bizonnyal nem is volt az.
Fékegyensúly hátratolva. Szuperül működik, abszolut jól számolja...simán be lehet tekerni vele az autót, de nagyon időben kell felengedni a fékpedált mert azonnal keresztbe áll ... :) Meg perzse agumi kopik, melegszik mint állat .
mindegy mennyire van állítva, lényeg hogy pont elég gyors legyen.... 22-es után nekem is fura volt kicsit, hogy végre van aero tapadás is normális lehet taposni neki 200 felett, meg hogy nem kapar ki még 5.-ben is az autó :) Ha megvan az ideális AI erősség akkor utána a legnygobb buli az egal performance, ott minden egyes autó küzdelmes hátulról indulva :)
Ez azért elég erős szerintem. Én 80-at állítottam be, igaz nem nagyon versenyeztem még, ami igaz a '22-re is, hiába volt meg az is, egy versenyt nem mentem vele. Na hátha majd ezzel. Minden esetre én még a 80%-os beállítással is csak sereghajtó voltam szabadedzésen, persze lehet, hogy én egyedül voltam kemény keveréken és régi berögződés miatt McLaren-el szoktam menni, és ezt sem tettem eddig túl hosszan, nem tudom. Egy TT megmutatná, hogy mennyire tudnék gyors lenni, de egyelőre az idő nagy részét még mindig a VR beállítása viszi el, és azért van rá esély, hogy VR-ban sohasem leszek elég gyors egy 95%-os AI-hoz. Nem is lenne ezzel gond, ha megtalálom az optimális és élvezhető VR kompromisszumos beállítást és az ehhez és a képességeimhez mért AI erősséget, mert azért a virtuális valóság valamelyest kárpótol.
mikor hogy . ez 95 volt. Ez a vége ,itt már a top 3 elérhetetlen tempot megy, de a többivel jókat lehet küzdeni, Legszivatósabb Albon ,az állandóan visszajön az egyenesekben :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2023.08.02. 19:43:05
Király!
Milyen erősségű AI-val játszol? Jöhet privátban is! :D
Na ezt nem akarod látni egy 100%-os verseny végén... nincs benzin. Nem elég, hogy Russel elvette a dobogott lágy gumin, még fél egyneseneket vitorláznom is kel lvalahogy beosztva az előnyömet :) A végén azért sikerült a 4. hely 18 -ról rajtolva ... :)
Spa, vizes pár kör. Mai McLaren féle nyag leszorítóerős sezup. Középső szektorban , gyors kanyarokban tényleg brutál, sokat lehet hozni a többieken, de szárazon ez kuka. Ha eső lesz holnap a két Mclaren simán 1-2 .be lesz :)
Nos hát ezzel én is így vagyok, annyit én sem szánnék rá. Az RTX 3070-esemet is tavaly ősszel vettem használtan 150e Ft-ért használtan, miközben a bolti ára a duplája volt. Nem titkoltan, elvileg egy ideig bányászott is, de korából adódóan túl sokáig nem tehette, és 3 hónap garanciával vettem meg. Szerencsére az óta is hibátlan! Ugyanakkor most elgondolkodtam egy 3090-en is, pontosabban nem "is", hanem a 3070 helyett, használtam már azokat is be lehet szerezni 200e Ft alatt ahogy nézem, így némi ráfizetéssel nem tűnik egy elérhetetlen dolognak. Ehhez nyilván egy új tápot is vennem kellene, bá azt illett volna a mostani konfigomhoz is, de még éppen kiszolgálja a gépet, így kispóroltam :) A 40-es széria teljesen felejtős, ott még a használt piac is egy megugorhatatlan akadály számomra, pontosabban, nem megugorhatatlan, de nem akarom megugrani, tehát mondjuk inkább úgy, hogy lélektanilag az :)
Na jól szét OFF-olom a topikot, bár nem hiszem, hogy ez olyan sok mindenkit zavarna :D :D :D
Kösz, hogy összefoglaltad, kb. én is ezeket akartam írni. Igaz azt nem tudom, hogy az F1 '22-nél az Opencomposit, vagy OpenXR mennyit javított a képminőségen, szerintem azon nem sokat, inkább a futásteljesítményre volt jótékony hatással, különösen ha még a Foveated rendering-el is trükközött az ember. Sajnos az F1 '23-al jelenlenleg valamiért nem működik, így jobb híján marad a SteamVR amig nem javítják, vagy nem születik rá megoldás. Azzal pedig az volt a bajom, hogy már a menüben elkezdett laggolni, a pályaeseményt betöltése közben pedig kilépett, vagy ha nem lépett ki akkor másodpercek kellettek neki, hogy valamilyen értékelhető FPS számot produkáljon, mert betöltést követően, volt, hogy 6 FPS-em volt, szóval gyakorlatilag játszhatatlan volt, olyan volt mintha valami még futott volna a háttérben, ami csúnyán fogta volna a VR-ra amúgy sem a legacélosabb gépet (Ryzen 5600, RTX 3070). Tegnap stratégiát váltottam, mert Quest 2-t használva én eddig a Quest szoftverben toltam fel a renderelési felbontást, míg a SteamVR-ban hagytam automatán, ezúttal viszont a Quest progiba állítottam be automatára, natív felbontásra, és a SteamVR-ban toltam fentebb 130%-ra. Hogy most ettől vagy nem ettől, de most már legalább fut közepes VR beállítások mellett, igaz, a performance headroom leginkább a nullához konvergál :)
#21684 Nos hát igen, a VR drága, vagy kompromisszumos, akkor van gáz ha mindkettő egyszerre :) Sajnos jellemzően az autó és repülőszimulátorok a legerőforrásigényesebbek :(
Az F123 nincs optimalizálva rendesen. Hiába az erős vas akkor is nagy homály van. Az opencomposit alatt meg nem működik még, pedig ott lehet sokat finomítani. A steamvr alatt lehet kompromisszumot kötni de bizonyos esetekben leáll. Eddig senki nem nézett rá igazán. Na meg így a nagy kánikulában nagyon meleg a fejnek :D. Az F122 is később lett jobb. Bízom benne lesz hamarosan előre lépés. Azért így is jó móka ;) Utoljára szerkesztette: bedy68, 2023.07.28. 01:58:01
A VR-ról addig nehéz nyilatkozni, amíg nem próbálta, vagy próbálgatta az ember, de tén hogy más élményt nyújt. Nem mindegy, hogy egy flat képernyőt nézve próbálod beleélni magad a dolgokba, vagy úgy mintha benne lennél, konkrétan egy F1 autóban ülnél és azt vezetnéd. Itt már nem számít, hogy milyen pereced van, úgy is azt fogod érezni, mintha egy valódi F1 kormányt fognál. Az alulkormányozottságról. Lehet rosszul érzékeltem, mert az első köröket, főleg abban a Series módban, a kéményről ülve tudtam le, mert először úgy értelmeztem, hogy teljesíteni kell az, ahhoz, hogy kinyíljanak a rendes autók, ezért lehet a sebességérzet zavart meg. Most köröztem pár kört a Hungaroringen VR-ban, nyilván cockpit nézetből, nem mellesleg VR-ban még a Halo sem annyira zavaró, érthető okok miatt, és a lényeg, hogy most nem éreztem azt a fajta alulkormányzottságot, pedig mos is kemény gumikkal köröztem.
VR-t nem tudom, nem igen izgat. Hát igen dög nagy autók, hatalmas súllyal , alulkormányozottak. Kanyar elején már alig szabad terhelni az lejét, meg lehet szokni. Fék remekül működik hátra lehet tolni azt is ... De olyan beton első tapadás sose lesz mint AMS-ben ;)
azt én fékeztem el :) Igen , egyik nagy hibája a játéknak ,hogy ilyen dolgok alig láthatóak a kocsiból... száraz -vizes rész meg pláne :)
#21675 Ez a játékon belüli erősorrend é pilótapiac lenne?
#21676 Külső nézetből jól látni a törmeléket, belsőből kevésbé, bár sejtésem szerint cockpit nézetből inkább azt akartad megmutatni, hogy Perez hogyan fékezi el a kanyart. vélhetően a gumitörmelék miatt. Ez elég fas*a amúgy :)
Én még mindig csak a, ha úgy tetszik beüzemelésnél tartok. Az autó beállításait illetően mindent alapbeállításon hagyva, nekem elsőre alulkormányzottnak tűnt az autó viselkedése, igaz csak a Series módot indítottam el és egy szabadedzést a Hungaroringen, ahol aszt hiszem alapból kemény keverékű gumikon mentem, így lehet ez is volt az oka, lágyabb gumikon és némi setup-al, amihez béna vagyok, valószínűleg jobb lenne. E mellett még a VR-os játszhatóságon ügyködtem, vagy próbáltam volna, de egyelőre ebből a szempontból rosszabb mint az F1 '22.
A hivatalos raceveneteken hogy lehet feljebb venni az AI arősséget? Iszonyat lassúra vannak állítva, semmi élvezet nincs benne .... De verseny előtt inaktiv a nehézség panel ....
Nem a My team-mal van a gond. Ha karrierben F2-vel megyek azután kidob bármilyen F1-es karierből. Így, hogy az F2-vel végeztem tudok rendesen váltani a karierek között.
Engem olyankor dobott ki, ha mentem egy időmérőt vagy versenyt és másnap amikor akartam folytatni akkor már nem indul hanem kidob az asztalra. Engem eddig kétszer számolt hártébb mint ahogy beértem. A többi versenyen eddig jó volt. Remélem azért javítják ezeket
My team-et te próbáltad e? most is ugyan úgy csak kilép a játékból. Amikor indítanám egyet akad a zene aztán tölt és kidob a játékból. Hibaüzenet az nincs. Járt e más is így?
Abban rosszúl írtam egyszer az F2 első helyről második egyszer meg az F1 my team 10. lettem és 11-et írt. Persze pontot sem kaprtam. Remélem azért ezt javítják majd. Az F2-ben szoktam úgy járni néha, hogy a versenyre kopott kemények vannak csak és így 2 szett lágy kell pedig 1 szett keményet hagyok mindig. Viszont az ai is ugyan így 2x áll ki
Na újra működik nekem is. Igen, én is jártam így. Konkrétan első lettem a versenyen és mindenféle büntetés nélkül kiírta, hogy harmadik lettem. Természetesen pontot is csak annyit kaptam. Viszont nekem F1-es versenyen. Utoljára szerkesztette: eddie999, 2023.06.20. 11:33:33
Sziasztok! Más is járt e úgy, hogy a my team careert elkeztem és amikor kilépés után ha folytatni akartam kilépett a játékból. kb 3x jártam már így. A másik, hogy már 2x csinált olyat, hogy első lettem a versenyen a második közel volt hozzám és végül második lettem. Ez az F2-es versenyen volt és nem volt semmilyen büntetésem.
Én is néztem, hogy Te vagy az utolsó hozzászóló, de az én kommentem látszódik utolsónak. Egyébként igen, elég hely van az SSD - n. Azóta közben kiderült, hogy nagyon sokan jártak így a világon. Konkrétan sokaknak egyszerűen eltűnt a vásárolt játék, vagy hasonlóan jártak mint én. Mindegyik elővásárolt történet. Állítólag már vizsgálják az esetet. Ahol vásároltam legalábbis ezt írták valakinek. Az EA tud a problémáról és elvileg az EA appal van valami gond.
A HDD vagy SSD rendben? Van rajta elég szabad hely?
Szerk: Na ez érdekes, számítógépről nézve, csak most jelent mega komment, az újabb hozzászólás megírásakor. Pedig többször is ráfrissítettem, és más böngészővel is néztem Utoljára szerkesztette: Danecay, 2023.06.18. 17:38:16
Sziasztok! A játék elővételben lett megvéve és feltelepítve. Simán feltelepült semmi gond nem volt. Tegnap a megjelenés napján játszottam is vele majd 5 órát. Ma reggel nem indult el, először azt írta, hogy nincs birtokomban a játék, aztán azt, hogy repair szükséges, el is indítottam, de mivel kb 45percen keresztül ugyanazt csinálta és úgy éreztem hogy nem halad, letöröltem a játékot, aztán megpróbáltam újratelepíteni. Eddig nem is volt baj vele, de amint letöltötte a szükséges adatmennyiséget, elkezdte azt ismételni, hogy preparing->downloading(kiírta hogy kész)->finalizing. Ezt kb 30percig, aztán kiírja hogy something went wrong, please try again. Az appot is újratelepítettem már(EA app), és még mindig nem jó. Elvileg minden feltételnek megfelel a játék. Valaki tudja mi lehet a baj?
Véget kell , hogy érjen egy videó.... mindig ezeket veszem fel ,.. :D
Igen, ezt a témát már érintettük is a PH VR topikjában is :) Számomra az Oculus Render Resolution kimaxolása hozott érdemi eredményt, SteamVR os OpenXR alatt is egyaránt. Így már emlékeztet arra a látványra amit pl. az Automobilista 2 alatt kapok, alapértelmezett felbontáson, így valóban esélyes, hogy a VR implementációval nincs valami teljesen rendben, amennyiben a render okán sokkal nagyobb felbontáson történő renderelésre, egyúttal sokkal nagyobb hardverigényre van szükség, ugyanazon látványért. Tény, hogy az AMS2 támogatja az Oculus runtime-ot is, ami egy Oculus headsetnek optimálisabb mint a SteamVR, vagy akár az OpenVR, de akkor is.
Vizes próba. Saját gyors setup, olyan is , valami nagyon bekap hátul, fék vagy diffi.... Nagyon élvezetes !!!!!
Vr - hez nem tudok hizzasuolni :) A játék amúgy sokat fejlődött, aerot rendben fajták, végre tapad úgy ahogy kell nagy tempónál. A kigyorsias is jobb lett, már nem pörög el akar negyedikben is ... szerencsére a féket nem érinti, az határozottan hosszabb lett, nagy tempónál brutal fékező van, lassúnak már alig, tudja az orrát. Esős tt valamiért nincs . Az autó eleje sokkal mozgekonyabb mint tavaly . Ennyi röviden.
Az F1 22 Quest + 3080 párossal teljesen jól beállítható, semmivel nem rosszabb mint mondjuk a DR2. LINK
Alapesetben mukodik szerencsere a config file-os kikapcsolas taa=false <antialiasing taa="false" checkerboard="false" cmaa2="false" dlss="false" cas="0" fsr="0" fsr2="0" xess="false" /> de se a checkerrboardot, se a cmaa2-t nem sikerult bekapcsolva eletre kelteni.
Most van tu eles kep, sok recevel :) De legalabb nem farad a szemem tole. Probaltam nvidia drivereben kapcsolgatni aa-t, attol sem lattam kulonbseget, lehet a reshade is tud ilyet stb. De menjenek mar a fenebe. Egy live for speed, egy rbr ingyenes egy emberes fejlesztessel tokeletesen megoldotta ezeket a kerdeseket. (tudom mar sokszor leirtam)
Az osszes regi autos jatekban van MSAA, az ujakbol mar hajlamosak kifelejteni, legalabbis az acc-bol, meg ebbol es mivel megpecseteltek a sorsat ez mar eselyes, hogy igy marad. Barmit varazsolsz, van ez a TAA, ami pont olyan mint amikor elkezdett romlani a szemem, vagyis a tavolban (most mar ennyire megemelt felbontassal, tenyleg a tavolban) egy mosott paca lesz a kep, rendkivul zavarja a szememfolyton probalna fokoszalni, csak nincs mire, farad, idegesit stb. f1 utan visszainditva a pl ams2-t, mintha a tejuveg nelkul neznem a vilagot tueles a kep MSaa 4x, cserebe mindenhol picit zizeg a kep, de ELES amit latok. Ezert nem jatszottam en az ACC-vel sem tobbek kozott, bar ott ini fileban ki lehet kapcsolni elvileg, es itt is az ini-ben, mindjart megnezem. Utoljára szerkesztette: alma2, 2023.06.14. 17:20:11
Mosott sz*r az ut es minden ami tavolban van, Az osszes altalad emlitett es meg azon is tul jatekokbol tűéles kepet lehet kicsalni , (meg amit a hardware-ed enged) Egyertelmuen kb ra sem neztek a vr-ra, mert valami bug ez csak, vagy valami nem jo, de igy masodik eveben mar tobb mint ciki. Es ugye a regi ego-s jatekaik pl dirt rally 1, 2 is jo a kep. az AA korul meg a felbontas korul van a bibi, EZ a TAA, ami tonkreteszi, kikapcsolni meg nem engedi es barmire kapcsolod "aktiv" marad.
Kozben megvan a megoldas szoval ugye taa+ fidelity sharpening ami alabol elfogadhato kepet ad az osszes tobbihez. eddig ok, viszont a steamvr-ban kell feltolni a felbontast. Tehat en max az osszes jateknal feltolom 130%-ra, itt siman 180%-ra feltoltam kb akkor rendereli ugy a kepet mint a tobbi jatek 130%-nal igy mar jo a kep. Mashol olvastam ezt es tenyleg bevallt, illetve logikuisan a terheles is amit csinal kb igy ok. Szoval nem kell megijedni tole.
De hogy 2023-ban nem talalom meg a single race-t, hihetetlen, ahova oda van irva a menu magyarazatban sem az jon elo :) ahhh bezzeg sztori es vegtelen csicsas felesleges videoval tele van, bar van az a korosztaly akinek ez kell meg.
Más versenyjátékhoz képest is mosott a VR, vagy más nem versenyjátékhoz képest? Én a '22-vel küzdők a VR-al egy Quest 2-vel, és ahhoz képest, hogy mennyire értékelhetetlenül és játszhatatlanul nézett ki, ahhoz képest, annyira már nem gáz, de lehetne még finomítani rajta. Én OpenXR-el próbálom, próbálnám belőle kihozni a hardveremből kihozható maximumot, de rettentően sokat szívtam vele, mire egyáltalán működésre bírtam, részben saját hibámból is, így még mindig az optimális beállítások megtalálásánál járok. E mellet az Automobilista 2-t és az rFactor 2-t próbáltam VR-ban, ja meg az Assetto Corsa-t, de most így nem tudnám felidézni, hogy melyik jobb vagy rosszabb a másiknál, de tény, hogy eddig az F1-el küzködtem a legtöbbet. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2023.06.14. 14:32:25
Ugyanaz az ego engine, -> ugyanaz a mosott szar vr-ben. Par kor utan sokkal jobb az autok kezelhetosege, nekem az ffb is pont megfelel, az a.i se egy taho utolerhetetlen bunko mint az elozo reszben. Szoval némi fejlodes van.
A steamen vásárolt, korai hozzáférés az nálunk pontosan mikor indul ?
EA mindenképp kell hozzá. Amelyik olcsóbb szerintem, de nem hiszem, hogy nagy lenne az árkülönbség köztük, már ha van, vagy lesz egyáltalán.
Persze, hogy nincs, hiszen felvásárolták, ahogy én is írtam :) De legalább a Reiza hegeszti az Automobilista-t a Madness Engine-el. Ha már GRID, próbálta valaki a legutolsót? Nekem megvan eredetiben PC-re is és PS5-re is, de még nem próbáltam. Megjelenéskor még kíváncsi lettem volna rá, de megvenni azért nem akartam, később pedig mindkét példány ingyen lett meg, de akkor már hiányzott a motiváció :) Nekem az a legelső GRID rész után az Autosport volt ami még tetszett, bár ott is kicsit furcsa volt az irányítás, de meg lehetett szokni.
Jobbnak érzem a fizikáját, az autó kezelését, még akkor is ha számos más kategória van benne, amennyiben viszont egy sorozatra, na jó az F2-vel együtt két sorozatra kellene csak koncentrálni, még jobb is lehetne. Van saját időjárási rendszere, a LiveTrack, jól néz ki, jól optimalizált, szépen fut, jobb a VR támogatása.
SMS már nincs... Annyi maradt a Poject Cars-ból, hogy pár pályát meg autót átpakoltak a Gridbe. Nem nagyon hiszem, hogy bármit akarnának kezdeni a Madness Engine-nel. Korábban sem értettem, hogy minek nekik az SMS. Lehet csak a cég értékét akarták velük meg az Evolution Studios-szal felverni az eladás előtt.
Nos a piros zászlóra vonatkozóan, a videó közben, a jobb felső sarokban azt írja, hogy "Red Flags Are Back", ami ugye arra enged következtetni, hogy már volt, de hogy mikor és mely részekben, azt nem tudom, miközben az értelmét én sem látom. Játékos szempontból mi történik a játékossal piros zászló alatt, ül a bokszban és nézi a monitort amin nem változik semmi, hiszen nem történik semmi? Minden szituációra és pályarészre mentési, takarítási animációt szinte kizárt, hogy csinálnak, de még ha csinálnának is, ki az aki ezért játszana a játékkal? A 2021-es rész nálam kimaradt, azt próbálgattam csak amit Te osztottál meg velem, de a sztori módot nem játszottam, lehet, hogy belekezdtem, de nem sokáig jutottam, úgyhogy fogalmam sincs, a 2022-t már megvettem, de azzal szerintem még kevesebbet játszottam mint a Tőled kölcsönzött játékkal, és abban ugye nem volt sztori mód sem. Nem igazán tudom, hogy mi fog majd motiválni az új rész megvásárlására, valószínűleg semmi :( Talán ha átültetnék az egészet Madness Engine-re, ha már felvásárolták a Slightly Mad Studio-t anno. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2023.05.10. 15:09:56
Nem mintha látogatná ezt a fórumot már bárki is, de azért csak legyen itt :)
Gondolom a pedálod nem T-LCM :) Valószínűleg ennek a profilja szar.
Nem csak nálam nem működik. De sokat elárul, hogy 8 patch alatt nem voltak képesek kijavítani. Mondjuk mindegy, mert a VR implementáció is elég fos, ahogy olvasom.