Showering: 'Refreshed' status for one hour (regenerates health during combat up to 60%; increases further 20% with the Regeneration perk) Sleeping: Applies 'Rested' status for one hour (+20% skill XP) and regenerates health Brewing coffee: 'Energised' status for one hour (+25% Max Stamina, +30% Stamina regen)
A lakás vásárlásoknak van bármi gyakorlati haszna? Túl azon, hogy hazamegyünk bagózni, piálni, lemezt hallgatni, és ha változtatni szeretnénk a kinézetünkön (ruházat és test), akkor mondjuk nem kell annyit utaznunk, ha több lakásunk van. A Glenben lévő lakásban a "Keszeges" játék azért elég gagyi és baromi hangos, a biliárdot pedig kidolgozhaták volna rendes mini játéknak - ennek talán lett volna némi értelme. :) Utoljára szerkesztette: hykao, 2023.01.05. 20:44:43
Bennem azért maradandó élményt hagytak gyermekkorom olyan élményei, amikor XY. számú vendéglátó létesítményben tömegesen időztek bebaszott melósok cigivel és piával a kézben (le nem rakták volna egy pillanatra se egyiket sem. :D), vágni lehetett a füstöt, és azt az ugyanolyan sör szerű szagot árasztotta mind, de a pult mögött álló - ma fiatalnak, akkoriban inkább középkorúnak tituált - nénik mosolyogva emelgették a pultba épített fagyis tégelyek fedeleit és a gombóc adagoló kézi készüléküket csattogtatva mértek ki nekem három gombócot - 3 forintért. Közben magamon éreztem a piás közönség szúrós, üveges, részeges, kissé megvető tekintetét. :D
A küldetéseket ő maga alakítja ölj meg mindenkit feladattá, ahogy írta a Netflixes sorozat alapján felbuzdulva sandevistannal és karddal ront neki a különböző küldetéseknek, így valóban minden küldetés egysíkúvá válik. Vajon a három csajszit is mind elveszejtette? :D :D :D Vagy az örömlány és a mesterséges intelligenciát imitáló automata románcát is a gordiuszi csomó átvágásával oldotta meg? Jó tudom, hogy nem mélyedt el ily mértékben a mellékszálakban. Viszont ezen kívül vélhetően a fixereket is valamiféle hatóságnak véli. :) és / vagy ránéz a delikvensek adataira, kit miért köröznek. Bár nem tudom miért, ha mindenkit kinyír végül. :D
Nem mondom, most én is gorillakarral és a fizikális képességek maxra fejlesztésével rohangálok, és akit lehet és kell ütöm vágom ököllel, hogy fejlődjön az ezzel kapcsolatos XP is, de csak azért, mert különben a bunyós küldetéseknél vért szenved az ember, és a végén nem tudom eldönteni, hogy lefeküdjek a fekának, vagy kiüssem, mert mindenképp kiüt a picsába. :D Az edző persze a markát dörzsöli, de a kisfiú szomorú marad. Ettől függetlenül nyilán nem gondolom, hogy az a feladat, hogy csapjunk szét mindenkit. :D
Végülis ha valaki sandevistannal és karddal rohangál a városban akkor nehéz nem állandóan valami támadásnak kitevődni, hisz sok helyen van helyszínelés, bűnelkövetés, vagy csak a bandák ácsorognak. Ezekbe belerohangálva hamar egy 90-es évekbeli FPS szintjére süllyeszthető a játékmenet és élmény. :)
Minden csak nézőpont kérdése. Ha úgy vesszük, a mi világunkat is a medveállatkák uralják, hiszen mindenhol ott vannak hatalmas lélekszámban, és az extrém hőt, vagy az űr hidegét is képesek elviselni. :) Utoljára szerkesztette: hykao, 2023.01.03. 16:18:09
Ezek a küldetések teljesen opcionálisak és még az sem igaz, hogy mindegyik arról szólna, hogy menj oda és ölj meg mindenkit. Van olyan, ahol konkrétan nincs is ellenség (pl. a beragadt netrunner kimentése vagy az elkóborolt taxik) vagy ahol azért kapsz bónuszt, ha észre se vesznek, hogy ott voltál, de olyan is van, ahol simán ki tudod dumálni magad (sőt, ez az elvárt megoldás, a lövöldözés helyett). Mármint ha fixer küldetésekről és side jobokról beszélsz és nem ilyen NCPD riasztásokról, amik ugye nem küldetések.
Ha a történet érdekel, bőven elég végigmenni a főszálon, a játék úgyis végigvihető simán, nem kell egy fixer küldetést se megcsinálni (ha össze tudsz szedni elég pénzt krómra meg a 15 000-et Rogue-nak), 10-15 óra akkor is simán lesz a játék. A fixer küldetések és a sok szétszórt side job nem azért vannak, hogy mindet megcsináld (ahogy a witcherben sem ezért voltak) egy végigjátszás alatt, hanem hogy ha ismét nekiállsz egy másik karakterrel, akkor legyen benne némi újdonság. A főszál itt is érdekes, van egy jó történet mögötte, amit érdemes megtapasztalni szerintem. Az RDR2 egészen másfajta játék, pl. nincs benne build, mindenki ugyanaz az Arthur Morgan lesz, ugyanazokkal a képességekkel és fegyverekkel, ugyanazokat a küldetéseket fogja csinálni ugyanúgy. Az RDR2-ben (vagy GTA-kben) minden küldetést egyféleképp lehet megcsinálni, nincs lehetőséged pl. lopakodva, netrunnerként vagy tankként lerohanva megcsinálni őket. Egyféleképp, sokszor még a fegyvert sem engedi neked kiválasztani a játék, hanem kapsz valamit, amit ő gondol és kész. Abban igazad van, hogy ezek a játékok a küldetéseken kívül nagyobb szabadságot adnak az open world kóborláshoz meg időtöltéshez, de a CP nem GTA, hanem egy RPG. Ahogy a W3 sem volt soha GTA. Ott sem tudtál nagyon mit csinálni a nyitott világban a küldetéseken túl.
Ne viccelj már, nem vagyok Dredd bíró. Az igazságszolgáltatás nem az én gondom. :) Viszont nem mindegy, hogy egy melóért 15000 vagy csak 5000 a lóvé. :) Amúgy nem az a lényeg, hogy milyen eszközt használsz, tudom, hogy nem túl életszerű, de majd mindegyik fegyvert vagy eszközt lehet nem halálosra módosítani. :) Utoljára szerkesztette: hykao, 2023.01.02. 08:57:54
Igen a Kingdom Comeban is jól tudták vezetni és nem éreztem nyűgnek, bár ott volt már vadássz le x dolgot küldik de valahogy még azok sem estek le a sztoriról. A witcherekben meg sztem teljesen tudatosan kerülték az ilyen egyszerűbb megoldásokat vagy ha úgy is indult addig csavarták még más lett a vége.
Nekem az a hívogatós se tetszett volna mert tuti isegesítően lehet csak megoldani, akkor valszeg 4-5 után leesett volna hogy na ez töltelék és nem is csinálom. Így legalább kigrindeltem mert bennem volt az hogy na hátha most lesz valami érdekes és hát néha volt is.
Igen, mer az a küldi, hogy tele van csapva a térkép csapatokban bűnöző csoportokkal, és földre kell küldeni őket, mindegyhogy. Kaptál egy opciót, hogy nem halálos a lövedék, és akkor boldog lehetsz, hogy nem is vagy erőszakos. Téged nem tett tönkre Night City! :D Én a végére már a magam szórakoztatására csak azokat gyilkoltam le, akiket gyilkossággal köröztek. Aki csak zsarolt meg ilyenek, azt bottal vertem agyon. Na de viszont te meg gyilkosokat hagytál szabadlábon. Nem, nem mindegyiket gyűjtötték be a rendőrök, volt aki elkúszott, és utána is gyilkolt, és az a te lelkeden szárad. :P
Érdekes, hogy így maradt meg bennetek, hogy "öld meg". :D Pedig konkrétan senkit nem musztáj megölni a játékban. Sőt, kifejezetten a nem halálos megoldások felé terel. Jóval több pénz üti a markunkat, ha nem rendezünk mészárlást. ...és a fixerek megdícsérnek. Ellenkező esetben pedig állandó lebaszást kapunk (a jócsakán csökkentett díjazások mellé)
Most kezdtem újra. Megjelenés után vittem végig, Nomádként, sok mentéssel, választások, döntések újrapróbálgatásával. Steam szerint több, mint 290 órát töltöttem el vele. Nekem nem tűnt föl. Most még nem merültem el a mellékküldetésekben, de nekem tetszik, hogy pl. egy út melletti tákolmányban, találok egy üzenetváltást. Megszereltem az automata löveget, kicserélem benne ezt-azt. Jó lenne ha tudnám irányítani is. Haver írja, hogy a resethez mit kell bepötyögni, majd indítani. Pár sorral később, írja, hogy ja bocs, nem azt kell, hanem ezt, remélem még nem késő... Háát, én csak hullákat találtam a környéken! :) Vagy egy másik. Jackie-t nem Welles mamához küldettem először, így az a szál kimaradt. Most jól választottam és a garázsban, Misty-vel a szobájában, rácsodálkoztam az akváriumra. Misty mondja, a törpecápája volt benne. Megállapítom, hogy jó drága lehetett. Mire Misty: Nem hinném, hogy vette... Nekem, ilyenek miatt, szerethető a játék. Pedig, most mintha többször fagyna. Ráadásul, most már túlméretes vas is van alatta.
Látványosan kipakolták a grindelésre szánt küldiket a térképre, attól meg olyan lett a játék, mint egy multi rpg, hogy látod magad előtt, hogy hova kell szaladni, hogy lecsapd a vaddisznókat az xp-ért. Ha azt csinálják, hogy ezek random generálódnak, és egyszer csak befut egy hívás, és van 2 percünk odaérni a helyszínre, abban több lélek lett volna. Persze így meg kiszámíthatóbb, szóval én megértem, hogy sok gamer meg attól akadt volna ki.
Most például a Kingdom Come-al játszom, és abban is vannak a kun csapatokat leölős küldik, amik oda vannak applikálva a térképre, de azon kívül az egy összefüggő történetfolyam, és a küldetések egymásból következnek, és nincs ötven küldetésed, hanem van néhány, és mindegyik a sztori része némiképpen, és nem érzem azt, hogy küldetéseket oldok meg, hanem azt érzem, hogy problémákat oldok meg.
Olyan, mintha a napi tevékenységemből küldetéseket csinálnék. Google Maps térképen jelölném a pontokat, hogy ide kell menni boltba, oda kell menni boltba, szobatakarítás, udvartakarítás, kimosni a ruhákat. Pontokba szedném, xp-t társítanék melléjük, térképen jelölném, és akkor csináltam magamnak egy játékot az életemből. :D Kingdom Come arra tesz kísérletet szerintem, hogy ne érezd azt, hogy ilyen pontokba van szedve. Cyberpunk amikor történetet mesél, akkor jól csinálja, csak nem fáradt azzal, hogy az összes többit megoldja. Azt csinálták, hogy van egy történeted, és mellé teleszórták küldikkel a térképet, hogy nesze grindelj.
Hú nekem nagyon tetszett. Szóval a játék térképén, a játék grafikájával a játék helyszínein játszódó sorozat? Na nee. Azonnal cseréltem le a hekker oprendszert a karakterben, akit a főszálon hagytam lógva félúton, applikáltam be a sandeviestant, aztán azzal végigdúltam a játékot, és végigjátszottam a sztorit. Kb. ilyen hatása volt rám a sorinak. :D
De tényleg az volt a mellékküldik többsége hogy menj be valahogy lopakodva vagy harcolva, szerezd meg, olvasd el, hackeld meg, öld meg és gyere ki. Még is volt valaki aki ettől katarzist élt meg és írta is a fórumon, hogy de jók ezek a küldik, de úgy nézem én is, hogy a többségnek nem tetszik és nagyban hozzájárul, hogy csak közepes a játék. Ha ezek a küldik jobbak, a világ jobban reagál ránk több pontot lépne előre a játék. Barátom játsza most a legújabb patchel és továbbra is vannak furcsaságok, rendőrök hülyén viselkednek, NPC-k teljesen nem racionális dolgokat csinálnak, nem egy RDR2 szintű világ, ott simán beállhat a játékos kukkolónak mert kidolgozott részleteket fog látni. Cyberpunkban meg legjobb ha végigrohan az ember mindenen nem néz se jobbra, se balra akkor ott vannak az NPC-k egy pillanatnyi díszletnek mert többre nem alkalmasak.
Szerintem az autók fizikája inkább fura, gunplay ahhoz képest hogy az első ilyen játékuk ahhoz képest nagyon jó, többi játék szempontjából közepes. Amit hiányolsz valszeg kivágott tartalom lett, mint ahogy a nagy underground világ meg megannyi dolog.
Elkezdtem nézni a Netflix sorozatát. Bár ez a nagyon mangásra sikeredett anime nem jön be annyira és a magyar hangkeverés is gáz lett, így japán hanggal és magyar felirattal nézem inkább, viszont az érzést nagyon adja. Olyan, mintha ismét a játékban lennék. És ebből látom, hogy mennyi lehetőség lenne ebben a játékban, nem csak V szerepében, hanem akárki máséban a saját céllal, eszközökkel, mentalitással. Rengeteg izgalmas és egyedi történetet lehetne gyártani. Csak, hát a fejlesztők ugye... Kedvem lenne megint letölteni és tolni vele, de nincs kedvem a virágbolti verzióval vacakolni és annyi más játék van, amivel még nem játszottam.
A főtörténet volt az összetettebb ugye, de azon kívül majd minden más csak ilyen kis csattogós lófütyi. Néhány mellékszál volt jó, pl. az autóversenyes, meg Panam sztorija, pl. mikor a homokviharban behúzódtunk egy épületbe és ott kellett kihúzni és akkor a viharban enyelgünk, hehe. De ezek csak ilyen kis felvillanások voltak. A küldetések 95%-a olyan egyszerű, mintha a World of Warcraftban kaptam volna küldit, hogy menj oda, ölj meg mindenkit. Akartak bele vinni egy kis lelket azzal, hogy mindig volt valami írásos anyag a talált tárgyak között, csak mivel mindig volt anyag, érződött, hogy kötelező jelleggel belerakták, hogy na tessék lore. Csak miután mindenkit megöltem és kész a küldetés és hagynám el a terepet, nem fogok olvasgatni emaileket a hullák sztorijából, ráadásul úgy hogy látom hogy csak azért van ott, hogy legyen valami. Mindenbe csak belekóstolunk. Tök jó volna, ha csinálhatnánk, de nem hagyja. Egy élményt kapunk belőle, azt mehetünk tovább.
A gameplay-t viszont imádtam. Maxra fejlesztett sandeviestannal száguldozni karddal kaszabolva, uuuu. Szívesen autóversenyeztem volna még, szívesen boxoltam volna pénzért, szívesen csináltam volna ezer dolgot, ha kidolgozzák, de nem tették. Tudomásul vettem, hogy ez egy olyan típusú nyílt világ, mint a Mafia 2, hogy inkább díszletként szolgál, mert nincs mit csinálni a küldetéseken kívül. Ami persze ordas hiba, mivel ha már csinálnak egy ekkora világot, akkor érdemes volna megtölteni tennivalóval azon kívül, hogy odamegyek valahova, és megölök mindenkit.
Epic Store-ba nagyon jó vétel most,meg is vettem.50 százalékkal le van árazva,plusz még egy játékra ugye be lehet váltani a 25 százalékos kupont,igy nekem csak 7773 ft volt a játék.Még pár napig tart az akció. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2022.12.29. 23:20:27
Ilyen volt az én első végigjátszásom is kb. Elvileg ez a "rossz" befejezés, de a többi sem jobb igazából semmivel sem. Később azért még érdemes szerintem visszatölteni a végső mentést (mondjuk a DLC után) és feltolni 45+ szintre, aztán nekimenni a titkos befejezésnek (google-zd ki).
A fixer küldetések nekem eléggé egyedinek tűntek, nem nagyon éreztem copy-paste-nek, inkább a baj az volt, hogy volt olyan, amit 5 perc alatt teljesíthető volt és volt olyan, amivel fél órát szenvedtem.
Kerek 50 óra lett ez a végigjátszásom, úgy hogy a fixer megbízások nagy részét kihagytam. De így volt az igazi, mert nem vált önismétlődővé a játék. A főszálat imádom változatlanul, de a karakterekhez kapcsolódó küldetések is annyira jók hogy egy percig nem unatkoztam. Technikailag sem voltak problémák, csak pár apró bugba futottam bele, de ez megbocsátható egy ilyen nagy volumenű alkotásnak. Ami az endinget illeti, eladtam magam az Arasakának, de úgy gondolom nincs jó választás, csak rossz és rossz között dönthetünk. Mindegyik keserédes, mert fel kell adnunk valami fontosat érte. Egy kezemen meg tudnám számolni hány olyan játék van, ahol ekkora súlya lenne a befejezésnek, ami emcionálisan ennyire megérintene, ami annyi sok kérdést vetne fel az emberben. Különleges darab a CP a játékok világában, több szempontból is, és bár nagyon döcögős volt a kezdés, de jó úton halad afelé hogy ugyanolyan klasszikussá váljon mint a witcher. Sőt, azt hiszem a Phantom Liberty könnyen lehet a következő év legnagyobb dobása. Várom nagyon.
Menekülés New Yorkból. Ez ugrik be az elejéről. :) Apropó: azt tudtátok, hogy a Metal Gear Solid Snake karakterét egy az egyben a Kurt Russel által megformált Snake Plisskenre találta ki anno Kojima? Ám Russel, vagy aki(k) a jogokat birtokolták - nemet mondtak... :) Ma már lehet bánják.
Hogy felkavaródott az állóviz... :D ..és megint én voltam a kiváltó oka... :D :D :D
Közben az senkit nem érdekel, hogy megjelent egy újabb étvághycsináló videó, amiből megtudjuk, hogvy egyelőre 2023 az új halasztásra váró ígéret a kiegészítővel kapcsolatban. Illetve ami talán már biztosabb pont, hogy Keanu Reeves mellett IDRIS ELBA is szerepet kap a kiegészítőben. :) Remélemsenki ízlésének és érzéseinek nem voltam túl SPOILERES.
Amúgy 1.6 talán már tovább várni bárkinek is nem nagyopn érdemes. Ha elkezdené, persze aki inkább imád hisztizni a SPOILEREK miatt, az neki ne kezdjen soha, hisz ez esetben saját maga hisztizési lehetőségeit kezdené szűkíteni... :P
Csak lehet valaki évekkel később játszik egy játékkal először. Nem csak hardcore gamerek vannak.
CDPR tanult a CP2077 launch hibájából és végre oda teszi az erőforrást, ahol arra nagy szükség van ... Nem, nem a repülő autók, a trauma team implementáció, az effektív rendőrség, a megígért dinamikus bandaháborúk stb. hozzáadásába, hanem...
Keanue Reeves mellé beszáll Idris Elba is a kiegészítőben. :D Újabb hollywoodi A-listás színész. Ez hiányzott a játékból, jól ráéreztek a fiúk Lengyelorszában. (és semmi bajom Elbával, az egyik kedvenc színészem)
Ne egymást szapuljátok.
Nézzétek inkább Mogácst szájberpank közben.
> Amugy meg a tobbseg eleg ertelmesen megfogalmazta a velemenyet, esetleg te is megtehetned, es oszinten erdekelne, nem kell elbujni hogy hiszti van miatta meg hasonlok hanem te oszinten mit gondolsz errol, van 8 tagi egy szobaba es beszelgetnek es bejon Jani hogy uss mar a szadra mert olyat mondtal amit o meg nem akart halani majd csak jovo heten.
Nalam nincs lejarat a spoilernek, eddig is hasznaltam a spoiler taget, ezutan is fogom. Eddig is toroltem minden kommentjet annak, aki nem hasznalta (vagy direkt spoilert irt masik kozossegi feluleten, amit vagy felugyelek vagy uzemeltetek), ezutan is fogom.
Hogy mi a velemenyem a spoiler dologrol? Teljesen mindegy, mert egy, nem szamit, ketto, ha szamitana is le lenne szarva, igy megint eletbe lep az egyes pont.
Minden kozossegi feluleten, ahol nincs moderacio (es az SG kvazi halott, vagyunk tucatnyian, joreszt megszokasbol es ennyi) kb ez a helyzet: az altalad irt 8 darab "anonim" emberbol kb max. 4-5 tud egyuttmukodni, 3-4 vagy szarik az (neha irt, neha iratlan) szabalyokra, vagy direkt ellene tesz/bomlaszt, mondjuk fele-fele aranyban 2-2 fo. Ezt pedig moderacio nelkul nem tudod kordaban tartani. Akkor meg felesleges minden, es minden ezzel kapcsolatos komment, okfejtes, velemeny csak olaj tuzre, amelybol hisztike lesz, meg cirkusz.
Megorultem, na mondom van 6-7 uj uzenet, mondom tortenes van, meloban minden kis infomorzsanak orul az ember, csak dolgozni ne kelljen. Erre lof.szt van ujdonsag, megy a pro es kontra ket meggyozhetetlen fel kozott. EZREDJERE (csak ezen a forumon mininum) :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.12.08. 19:02:03
OFF Annyiban van igazad hogy ezt a topicot higitjuk fel vele, de amugy a spoiler tag miatti beszologatas volt a tema es nemcsak ezen egy jatekkal kapcsolatban hanem altalanossagban minden jatek/film/akarmilyen tartalom eseten van nehany joember akinek ez legalabb annyira fontos mint a nyelvtan nacinak hogy mikent kellene helyesen mondani, a tema maga nem is fontos csak hogy be tud erte szolni es utana orulhet mert mar valakibe sikeresen belefojtotta a szot. Eloben tuti nem merne ezt megjatszani mert kihajitanak az adott szobabol(forumtopic) hogy a laba sem erne a foldet de milyen szep dolog is az internet itt aztan kitorhet az allat akarkibol es szepen el lehet bujni spoiertag meg mas hasonlo cifrasagok moge csak hogy basztassunk valakit aznap is... Amugy meg a tobbseg eleg ertelmesen megfogalmazta a velemenyet, esetleg te is megtehetned, es oszinten erdekelne, nem kell elbujni hogy hiszti van miatta meg hasonlok hanem te oszinten mit gondolsz errol, van 8 tagi egy szobaba es beszelgetnek es bejon Jani hogy uss mar a szadra mert olyat mondtal amit o meg nem akart halani majd csak jovo heten. De legyszives ne legyel mar polkorrekt hogyhat annak ez egy szegeny Janinak is tegyen mar valaki a kedvere van az 8 masik ember annyira jolnevelt...
En ertem, hogy a kiegig sok ido van meg es nincs mirol beszelni, de beszaras, hogy ket evvel a premier utan meg mindig a spoileren hisztikeztek... Nem a spoiler lehetetleniti el a jatekforumokat, hanem ez a cirkusz, ami azt koveti. Akkor inkabb ne irjon senki sem, mert az ember azt hiszi, hogy van par ertelmes komment, amit lehet meloban olvasni... hat nem. :D
Pedig a megoldás nagyon eccerű: ha nem akarsz infót, akkor nem mész föl a netre és pláne nem mászol bele a külön csak ezzel foglalkozó topik(ok)ba! Vagy, ha mégis így teszel - de miért is kéne így tenned ha eccer annyira nem akarod ezt?; ha meg gond van a terménnyel, akkor kiadó és fejlesztő megkeresés! - , akkor azt előre jelzed a társaság felé és nem utólag kéred rajtuk számon, különösen nem 2 évvel a megjelenés után! Na nehogy má' az adott dolognak szentelt topikba' ne lehessen pont arról és nyíltan beszélni! Eztet a zóvodába' má' tanítják, jobb helyeken és a jobb környéken ennek ismeretét el is várnák...
Körülbelül a világ leszarja, hogy mik az érzéseid.
Bárcsak valaki elspoilerezte volna nekem azt a SW epizódot. Azóta is szeretném valahogy az egész új trilógiát kitörölni az emlékezetemből. Egyetlen erényük az volt, hogy visszatekintve megszépítették a prequel sorozatot ...
Ez az egész SPOILER hiszti 2 évvel (!!!) a megjelenés után csak arra jó, hogy ellehetetlenítsen bármilyen diskurzust egy játékról vagy filmről. Folyamatosan fésülni kell a gondolataidat, hogy éppen mit kell SPOILER tag-ba rakni. Akit zavar a SPOILER, az egyszerűen ne menjen játék vagy film kibeszélő fórumba, mert ez az egész ön-cenzúra értelmetlenné teszi a fórum alapfunkcióját.
Azé' nem olyan sima. Tehát én is még csak 1 féle végigjátszást csináltam meg, érdekelhet a többi úgy, hogy nem tudom a konkrét véget.
Leggyönörűbb példa számomra az volt, mikor a Star Wars vonatkozó epizódját valami fél évvel később láttam csak, és úgy tudtam megnézni, hogy nem sütötték el nekem semmilyen fórumon, youtube kommentben, kritikában és sehol, de még csak utalni se utaltak rá, hogy a
Tehát én olyan hálás voltam ott, hogy ezt a csattanót valami isteni csoda folytán nem kaptam korábban az arcomba, és hatással tudott lenni rám, hogy azóta különösen figyelek az ilyen dolgokra. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.12.07. 18:08:21
Úgy gondolom, hogy aki sir a spoiler miatt egy 2 éves játéknál az baszódjon meg! Nem érdekel, hogy neki új. Nem új. Most akkor a terminátor 1-ről se beszélgessünk, mert jön valaki aki még nem látta? Leszarom. Ha nem tetszik neki, menjen máshova.
Én azt gondolom, hogy a spoiler úgy a megjelenés környékén és +3-6 hónapig még oké. Az emberek olyankor azért is ellátogatnak fórumokra, hogy pl benyomásokat, véleményeket szerezzenek be, nem feltétlen a végigjátszást akarják megbeszélni. De úgy bő fél év után már necces ez a spoilerfrász a véleményem szerint. Valakinek mindig új lesz minden játék, ezzel az erővel 20-30-40 éves játékokról se szabad beszélni, csak spoiler taggel, a saját fórumában. Ez meg megöli az amúgy sem túlságosan pörgő fórumokat. Ettől még használom a taget, mert nem éri meg az a hiszticunami, ami jönni szokott, ha mégsem teszem. A saját nyugalmam értékesebb.
Ez az egesz spoiler mizeria egy kitalalt marhasag, aki erzekeny a spoilerekre az minek jar fel olyan forumra ahol az adott dolgot targyaljak olyanok akik mar VEGIGjatszottak/neztek a jatekot/filmet? engem kb arra a viccre emlekeztet amikor a kezdo sofor hallgatja a radioban hogy egy orult szaguld szembe forgalommal az autopalyan... kb ez is olyan, tehat egy bizonyos valaki miatt az osszes tobbi ne beszelgethessen normalisan hanem kodnyelven meg a szajat eltakarva stb.
Én most a titkos endingre gyúrok. A Panam-es ending olyan szirupos volt, hogy összeragadt tőle az összes testnyílásom. Amikor Johnny - t engedtem vissza, még azzal tudtam leginkább kiegyezni. Hanakós ending szerintem is elbaszott, plusz az első karakterem addigra már elvesztette a Senseit. Meg se próbáltam, pedig az corpo-s kezdés volt.
Szerintem meg a legelbaszottabb... mondjuk ha corpo -val kezdesz akkor az a logikus.
Az űrállomásos nem az egyetlen befejezés, van több másik is, amiben nincs benne ez a jelenet. Ha klasszikusabb happy endet akarsz, akkor javaslom a nomád-Panam befejezést. V ugyan itt sem gyógyul meg, de legalább a remény erősebb.
Számomra az egyetlen befejezés a titkos, ami fix 50. szintre teszi a végső harc nehézségét.
Azért vártam úgymond happy befejezést, mert azt tudtam, hogy a befejezés után Night Cityben maradva játszhatunk még, tehát igenis joggal várhattam, hogy V megoldja a helyzetet. Plusz például a Witcherben is eltérő végjátékok vannak, és van köztük úgymond happy end is. Tehát az fel sem merült bennem, hogy gyakorlatilag minden befejezés arra fut ki, hogy V-nek kampó.
Plusz annyit azért tegyünk hozzá, hogy az űrkaszinó elleni támadást kidolgozhatták volna legalább annyira, hogy lássuk mi történik V-vel. Ha felrobbantja magával az űrállomást, akkor rakják már bele, lássunk már egy robbanást a Földről az emberek szemével, vagy mittudomén. Mer az hogy V kiúsztat az űrbe az űrállomás felé, és közvetlen utána vége az szerintem egyszerűen gyenge és nehezen értelmezhető befejezés.
1. A CP az ilyen stílus, nincs happy end. Mit vártál? Ebben a városban? Ezekkel a szereplőkkel? (Hogy Johnny szavait idézzem.) Az Edgerunnersnek se lett happy end a vége. De az afterlife-ban is megmondják: úgy leszel legenda, ha meghalsz. Egyébként nincs olyan befejezés, ahol ez a dolog megoldódna, mármint nincs happy end, ahol V boldogan él, míg meg nem hal.
2. Az egy óriási nagy balhé, az Arasaka űrben lévő kaszinójának mész neki, kirabolni. Ez egy legendás, öngyilkos küldetés. Méltó a legendás edgerunnerhez, ami V lett a végén. Nem fejezik be, mert nem kell befejezni. Azt sem hiszem, hogy innen folytatnánk, szerintem V-nek kampó és a folytatásban már lesz a főszereplő, de meglátjuk.
3. ME3 végével az volt a baj, hogy k mindegy volt mit csináltál, a nap végén választottál a két szín közül és kaptál két gagyi befejezést. Ha elég sok mellékküldit csináltál, akkor kaphattál egy harmadik színt is, ami ha lehet még rosszabb befejezés volt. Shepard halála nem volt akkora baj (és ahogy nézem, abból is visszajönnek a ME4-re ...), nagyobb baj volt, hogy tök lényegtelen volt, mit csináltál, a történet végét nem befolyásolta. Három játék. Ez egyébként a CP-re nem igaz. És ráadásul még értelmetlen is volt a ME befejezése: a mass relay-k megsemmisülését a korábbi részekben úgy írták le, hogy egy egész szektort elpusztít egy ilyen esemény, Aztán nézzük, ahogy az összes mass relay megsemmisül, ami lényegében azt jelenti, hogy az egész galaxis semmisül meg. Wtf. Ebből az extended ending dlc-ben kimagyarázták magukat, de az alapnál nagyon gáz volt. Plusz a Normandy meg valami lakatlan bolygóra kerül, mass relay nélkül sose tud onnan elmenni, tehát nemcsak Shepard hal meg, hanem lényegében az egész világ. Kb mintha a CP úgy ért volna véget, hogy Night City felrobban ...
A végén az utolsó küldetés elé tesz vissza, pont mint a ME3-ban is egyébként. Szóval nem, nem kell úgy sétálnod NC-ben, hogy már halott vagy, hanem az még meg se történt.
Jó, akkor mi történik az űrben? Megindulunk valami ojjektum felé egy pisztollyal, és vége a játéknak. Ha úgy is meghalok, akkor feltételeznék itt valami magamra nézve halálos akciózást, na de nem viszi végig a játék, tehát érhtetetlen mit csinálunk a végén. Én benne lettem volna egy grandiózus halálban, de ez nem az.
Emlékeim szerint, ha végzel a főküldivel és lemegy a vége videó, akkor visszadob az utolsó küldetés elé. Tehát úgy tudod folytatni, mintha még nem fejezted volna be.
A kövi DLC nem a végét folytatja majd, hanem Pacificát egészíti ki. És elméletileg az lesz az egyetlen DLC. (remélem nem bár kicsi az esély)
Jó de most hogyan folytassam a játékot, ha Alt szerint garantáltan meghalok pár hónapon belül, és az a pár hónap is letelt? Tehát ez nem egy elkent vég, hanem egy értelmetlen vég, és nem is tudom, hogy a DLC-ben hogyan folytassam majd ha kijön. Amúgy lett volna olyan vég, amiben túléli a karaker? Mondjuk választom a panamos szálat, vagy az arasakásat. Mivel nomád vagyok így lehet Panamot és Sault kellett volna választani. Csak hát bzmeg Rogue a legjobb, ráadásul a végjátékban olyan szinten haldokoltam, hogy estem-keltem, nem tudom mire futott volna ki, ha nem adom át Johnnynak a vezetést. Minden módon szuggerált a játék, hogy adjam át a stafétát Johnnynak, mer egyszerűen fizikailag se fogom bírni
Azért ennyire elkent a vége, hogy lehessen folytatni. Azt a tehenet nem vágják le amelyik tejel. Itt is - valószínűleg - ezért nem kaptunk egy kerek egészet.
Johnny-Rogue végkifejletet választottam, ennek az lett a vége, hogy Rogue-t megölte Smasher, én megöltem Smashert (Oh well dörmögéssel fejbelőttem, David Martinezért :)), átvettem Rogue helyét az Afterben, viszont a hónapjaim meg vannak számlálva, mert a chip tönkrettette a testemet. Tehát az egész kicseszett játék alatt azért küzdöttem, hogy megszabaduljak Johnnytól, és szabad legyek és éljek, ezek után az a vége, hogy megszabadultam tőle, de biztos meghalok,. Ezek után még valami űrállomásnak is nekirepültem pisztollyal.
1. szóval miféle vég az, amiben legfeljebb fél évem van hátra, de közben eltelik fél év az időben, tehát gyakorlatilag a halálom küszöbén vagyok, amikor elenged a játék, hogy akkor menjek megcsinálni a maradék mellékküldiket
2. ott az űrben mi a tökömet is csinálok? Mer nem viszi végig az eseményt a játék, valszeg tönkreteszem azt az űrállomást, de mi értelme, és mi a következménye?
3. ha ilyen nehezen értelmezhető vége lett a game-nek, nem értem mért nem akadt ki a gamer társadalom, ahogy annak idején a Mass Effect 3 végén? Mer annak a vége ezerszer fogyaszthatóbb, és főleg érthetőbb a Cyberpunk 2077-énél, főleg úgy, hogy jön a DLC vagy mi, amit ezek szerint egy halálra ítélt V-vel kellene teljesítenem. De annyira halálra vagyok ítélve, hogy konkrétan napjaim vannak hátra. :D
Hát, azért a tech fegyverek se semmik. :) Lényegében in-game wall hack. De DPS szintjén szerintem a megfelelően kioptimalizált power fegyverek lepattanó lövedékei a legdurvábbak. A játék kb mindennel könnyű, ha valaki okosan rakja össze a karakterét.
A küldetés során a Panamtől kapott sniper puska az egyetlen, ami beépített hangtompítóval jön. Azt tudod aztán fejlesztgetni, ennyi a hangtompítós puskázás a játékban.
Az nem baj ha könnyű a játék, engem főként a történet és a hangulat érdekel. A jó fegyverválasztás meg azért fontos mert segíti a beleélést. Az biztos hogy lopakodni nem fogok, rambózás is csak akkor ha elkerülhetetlen. Azt szeretem ha alternatív utakon jutok el a célhoz, mondjuk a tetőkön át, és csak azt intézem el akit nagyon muszáj. Nincs abban élvezet ha berontok a főbejáraton és mindenkit kicsinálok, ahogy az se jó ha azon izgulok nehogy meglássanak. V nem ilyen számomra, valahol a kettő között van, harcol ha kell, vagy ha úgy hozza a kedve, de ugyanígy el is kerüli a felesleges konfliktust.
Okosfegyverrel a legkönnyebb a játék. :)
Nem kell amúgy, hogy nehéz legyen egy szinttől. Tehát amikor már félisten vagyok, akkor nem immersion romboló, ha félistenként is harcolok. Most már azzal szórakozom, hogy nem ölök meg mindenkit, aki csak él és mozog. Ha van egy bűntény, akkor szkennelem a támadókat, és amelyik emberölésért van körözve, azt megölöm, aki nem, azt csak elkábítom. Néha van úgy, hogy az egész bandát csak kiütöm, és úgy érzem magam, mint Batman. Láthatatlanul támadok, négyszeres gyorsasággal, és mire lejár a láthatatlansági fázis, szinte az egész banda elintézve.
Egy dolgot hiányolok, hogy nincs olyan igazi silenceres mesterlövészkedés benne. Az Edgerunners patchben jött valami puska, ami silencerrel van, de az alapjátékban ahogy észleltem, nem lehet puska jellegű dolgokra hangtompítót rakni. Pedig azért kipróbálnám úgy is a játékot. Mondjuk összerakhatok egy szettet pisztolyra, kiváncsiságból.
Hát van egy feelingje az Edgerunners után. Egészen egyedi, hogy van egy videojáték, és csinálnak rá egy sorozatot, ami a játékbeli városban a játékbeli grafikát használva a konkrét játékbeli helyszíneken játszódik, de még a játékbeli térképet is berakják időnként. Hihetetlen jó ötlet volt ez. Elsétáltam az Arasaka toronyhoz a Memorial térre, ahol a sorozat utolsó csatája zajlik alig 1 évvel korábban, mint a játékbeli év. Mászkálok az üvegablakon, és olyan gondolataim vannak, hogy egész jól befoltozták a lukakat. Meg hogy mekkora mélységbe zuhant a Rebeka. Ja, és megborzongok, mert úgy néz ki nekem is össze kell csapnom Adam Smasherrel. :D Csak hát az én karakterem az nem David lesz a limitált sandeviestan lehetőségével. Az én karakterem egy félisten. A lehető legdurvább sandeviestannal, és gyakorlatilag mindenféle hekkelési és hő és egyéb hatásra immunis. Nem tudom meg lehet-e ölni a játékban az Adam Smashert, de ha igen akkor olyan bosszút állok bzmeg! Darabokra aprítom. Smasherhez visszacsináltatom a robbanólövedékes kart. Azzal akarom kivégezni. Stílusosan. Davidért, Rebekáért. Oh, welll. BUMM! Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.11.28. 18:04:47
Konzolon kontrollerrel rendszerint tech rifle buildnél lyukadok ki a végén. Célozni ezzel se lesz könnyebb, de tudsz a falon is át lőni, szóval egy fokkal azért egyszerűbb, hogy fedezékből tudod kilőni az embereket. De jó még a power fegyverekkel a ricochet lövöldözés is. Eléggé OP a sok extra skillel meg fegyver mod-dal, többet sebez a fegyver pattanva, mint direkt talált esetén.
Ha nem akarsz netrunnerkedni, akkor egy jó sandevistan is segít a célzásban.
Phantom Liberty előtt akarok egy újrajátszást, de azt még nem tudom milyen irányba vigyem el a karaktert. Hekkelés nem az én világom, célozni nehéz kontrollerrel, katanával pedig túl könnyűek a harcok. Talán az okosfegyverek jól jöhetnek.. Amúgy repülő kocsi modot használta valaki?
Lehet piszkálni, ha éppen olyan kedvem van. Ám most már ne itt. Most is van jópár mindenféle. Az eufóriás duci csajtól Orlando Bloomig sokmindenki...
Tök jó, hogy megosztottad, de biztos vannak itt kezdők is. Ez sem szégyen! Valahol mindenki elkezdi. Ékes anyanyelvünkön találtam támogató videót szintén kezdő videóstól:
Night City legdurvább gyilkosa. A sandeviastannal láthatatlanul száguldozó átoperált szőke japán Valerie. Olyan gyorsan szoktam végezni a common utcai bandákkal, hogy még a láthatatlanság 15 másodpercéből is marad. Ha keményebb csapat, akkor 3 másodperces szünet után jön a következő roham. A pengéket most lecseréltem monowire-re, mivel nem akarok olyan drasztikus fémeket, se robbanóágyút, se majomkart. Ráadásul a monowire-s harc is a penge képességet erősíti. Szóval katanával fejezek, zsinórral metélek, távolról pedig ashurával ölök, ha nagyon muszáj.
Sétálok a városban, és akkor egyszer csak a háttérben a város zajában átszűrődik ez a dal. Ugye ez a sorozat védjegye, és a játékban alapból benne van, de nekem csak most tűnt fel. Megálltam a forgatagban, hallgattam, távolból behallatszott egy banda és a rendőrség között tűzharc, elnéztem a sok szerencsétlen npc között, és sóhajtottam egy nagyot. Geronimo! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.11.09. 07:37:38
13 éves kor előtt nem számít a versenyzés. Olyanom nekem is volt. Versenyszerűen kosárlabdáztam, csak a legritkább esetben tett a kezdőcsapatba az edző, mivel kurva suta voltam. Az lett a vége, hogy szó nélkül lelépett, mert szarok voltunk. Ezzel kettétörte a sportkarrierem. :(
Szóval akkor Te ilyen bennfentes vagy filmes körökben, és onnan lehet felismerni, hogy hasonlítasz a Robotzsaruhoz. Lehet téged piszkálni olyan témakörben, hogy milyen forgatás várható, és hol jelentkezzünk rá statisztának? Mer sose tudom mi van, pl. most fut a Dűne forgatása is, meg találkozhattam volna Jennifer Lawrence-el is, lehet már a csajom lenne, de állandóan lemaradok ezekről. Nincs esetleg egy menetrend, hogy az idei és következő évben milyen filmek érkeznek az etyeki álomvilágba, és hol kell rájuk jelentkezni statisztának? Menni akarok! :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.11.06. 18:09:25