Továbbra sem tudsz különbséget tenni a vezetés jogi felelősséget jelentő vonzata, és a dolog technikai háttere között. A trükk az, hogy a technika nem mehet, nem mehetne szembe a jogi háttérrel. Lásd pl, hogy a hatóság folyamatosan baxogatja a Teszlát, mert nem elég hatékony annak ellenőrzése, hogy a júzer tényleg a kezét a kormányon tartja, nem alszik, stb. (Lásd hátsóülésen utazókról készült YT videók).
Másrészt, van egy rossz hírem, merthogy technikai értelemben vagy 10-15 éve egy Teszla kategóriájú, hagyományos autót sem te vezetsz! Tudod, kormányszervó, négykerék kormányzás, automata parkolás, ESP, kipörgésgátló, elektronikus gáz, tempomat, automatafék stb. Az, hogy a Teszlánál (is) úgy gondolták, hogy az eddig különálló képességeket összekötötik és hozzákapcsolják a góglimapszhoz és aztán ez adja ki Musk szerint az önvezetést. Aztán kiderült, hogy mégsem, a dolog kicsit komplexebb, bonyolultabb.
Bármilyen Teszla által kiadott statisztikát a kettőt összevetve, a hátteret látva kéne tudnod értelmezni, csak jelzem.
Azon, hogy mint felvetettem korábban, nem vagy hajlandó elolvasni a részben általad is követelt LINKjeimet, ergo hülyén akarsz meghalni, azzal én nem tudok mit kezdeni. Ha érdemi észrevételed van, azzal kapcsolatban érvelnél, na akkor gyere vissza.
Egy kibaxott magaslabdát kéne leütnöd, tekintve, hogy beismertem a tévedésem. De annyira ráfeszülszt a trollkodásra, hogy erre is képtelen vagy!