Ez eléggé öszetett dolog és részben mindenkinek igaza van.
Mert jelenleg valoban a tisztán kamera általi önvezetés még nem jó vagy legalább is nem lesz jobb mint a emberi látással, mert a kamerával ugfyan ugy nem lesz képes azokat az akadályokat leküzdeni mint az ember, este ,ködben, esős időben és vakito napfényben ugyan ugy nem képes az észlelésre.
Ezek kiküszöbölésére lett volna jo a lidar és már szenzorok.
A másik oldala meg az, hogy kamerával megszuntethető a járulékos szennyezések és behatások amik a kibocsájtott hang lézer és rádiohullámok okoznának ha több milélio auto használná ezeket.
Mert elég belegondolni, hogy lehet a kocsival nincs semmi gond, de olyan visszatükrözödések és interferenciát okozna a többi auto, hogy megtévesztené egymást sőt még akár más hálozatokat is a komunikácioban vagy a számitogépes rendszerekben.
Ha innen nézzük a dolgot akkor a kamerás rendszer sokkal jobb elgondolás.
ÉS igen mindenki fikázza muskot, hogy szembemegy az árral, de épp ezért fejlödik gyorsabban, mert mer olyan dolgokat kitalálni bevezetni amit a többi autogyárto nem,
Lehet, hogy hetente ad ki frissitést a teslához, de hány frissitést ad ki egy másik autogyár olyan autohoz amit már legyártott? szinte egyet sem. Pedig biztos lenne sok olyan dolog a mostani kocsikban is aminél szoftveresen lehetne javitani vagy finomhangolni, de mégsincs sehol egy olyan felóület az autogyártoknál ahol egyáltalán lehetne jelezni a problémákat és , hogy félévente lehessen frissitést leszefni amibe talán javitják ezeket.
Még a beépitett GPS térképekhez sem gyakran van frissités a régi autogyárak által.
Ugyhogy akik ezekre panaszkodnak azok valamilyen befolyás alatt álnak a régi gyárakkal , és nem tetszik neki,hogy a régi rendszert igy megboritja valami .