pontosan. Az alapvető gond -sztem -, hogy térkép alapján akarják a kocsit irányítani. Az ember sem így vezet. Ha van is gps az sem minden esetben up2date-t. Tehát a térkép bizonyos esetekben teljesen rossz. Még sem hibázik az ember, mert az információ feldolgozása lényegesen eltér egy szgéptől. Tehát valami olyasmi lenne a jó, mint ahogy az ember is vezet + egyéb olyan eszközökkel megtámogatva ami az embernek nincs. Pl. lidar / radar, infra stb... A gps térkép csak segítség lenne, de nem arra támaszkodna. Tehát ha látja, hogy ott a híd, de a térkép szerint nincs ott, attól ő még arra fog menni ui. látja, hogy a híd egyben van, nincs tiltó tábla, és van rajta forgalom. Kb. mint az ember. Anno elfelejtettem frissíteni a térképemet, és a Megyeri híd nem volt rajta. A gps simán vitt volna minden irányba, de én láttam, hogy ott a híd, nincs lezárva, stb... rámentem. Szegény gps meg 2 percenként akart újratervezni, mert szerinte a Dunában mentem.
Sztem a legrosszabb az amikor mindent a letárolt térképből akar nyerni az autó. A hibás a térkép a kocsi hibázni fog. Az a második legrosszabb dolog amikor hálóba kötve akarják, hogy kommunikáljanak. Aki ismeri a hálózatokban terjedő ártó kódokat és azok okozta komoly hibákat az kb. képben van, hogy ez miért nem járható út. Sztem a kocsiknak önállóan kell meghozni a döntéseiket, nem mindenfajta infóból kihámozni, hogy neki most mi a jó. Véleményem szerint itt kezdődik az önálló vezetés.