"miért tud az emberi agy, töredék infó alapján (no GPS, no térkép, no 8 kamera, esetleg lidar, meg mindenfajta szenzor, tökre lekorlátozott látótér stb.) akár már KRESZ + 30 órás autóvezető tanfolyam után akár jobb és gyorsabb, nem korlátozott döntéseket hozni, mint egy Tesla? Hogy van ez?"
Miért tud az emberi agy 30 órás vagy 50 év vezetés után is olyan banális hibákat véteni amik emberéletbe kerülnek. Hogy van ez?
"Kicsit tyúk vagy a tojás kérdés, mert a statisztika kinyeréséhez eleve engedélyezni kell majd a közlekedési hatóságnak a rendszert!"
Na csak beláttad hogy a 100Hsz-en keresztült tolt csak zárt pályára engedjük őket agymenésed mekkora nonszensz. Ahogy a tanuló vezetőt is kiengedik közútra ha egy alap rutinja már megvan.
"A szinte tisztán autópályás statisztikát vetik össze a vegyes emberi használattal"
Vegytiszta Nexus6 hazugság++
"A Tesla 1-2 évve "
Tehát nem tudsz jelen helyzetben élő példát mondani, próbálsz egy elavult múltbéli állapotra mutogatni. Jó indikátora annak amikor kifogy valaki az érvekből.
Egyébként a STOP táblánál megállás pont az amit az emberi egy irányba látás/fejforgatás lassú sebessége miatt találtak ki a szabályozók és az önvezető számára értelmetlen korlát, az ugyanis minden pillanatban 360-ban szemléli a teret, nem kell megállnia hogy körbe nézzen a kereszteződés minden irányába. Ennek ellenére nyilván a KRESZ szerint meg kell tartania a járműnek, de azz a "csőlátásúbb" emberre tervezték.