láttál egy éves videot egy 160k-s feliratkozos YT-tól ami ki tudja hányszor volt megvágva és egy Béta (értsd, nem kész tesztelés alatt állo) szoftverrel mentek a kocsival és "majdnem" (én is majdnem nyertem a lotton csak fel kellett volna addni) vészhelyzet alakult ki a rutintalan sofor drámai reakcioja szerint , hogy legyen nézettség.
Mert amugy több 1000x fordul elo ilyen eset nem önvezető autoknál is, hogy ilyen közel megy el egy biciklis vagy egy gyalogos mellett, de az nem probléma, de ha az önvezető auto csinálja és még pittyeg is hozzá, ergo látja és érzékeli az már baj. ÉS általában a YT-ra mindig csak a gond probléma szokott felkerólni, az nem érdekes nem hozza a likot és a feliratkozot, hogy tök simán végigmegy valaki önvezetéssel.
DE attól még több millio km és több millio kocsi teszi meg nap mint nap hiba vagy kisebb beavatkozások árán.
ÉS a szokásos , itt az önvezetásrol volt szó a cikkben és arrol is ment a társalgás, de mivel ahhoz nem tudsz hozzászolni , behozol egy teljesen nem idevalo témát ( hyperloop)
ÉS hogy tetézzők, hogy menynire nincs fogalmad hozzá itt van amit irtál :
"Az hagyján, de Európa egyes részein a net lefedés a semmi közepén 0. Ergo miféle térkép alapján akar majd menni a kocsi, ha online kapcsolata sincs? A telefonom az M5 lefelé autózva rendszeresen leesik 4G-ről. És Mo egy sík, sűrűn lakott ország. Na, akkor lehet próbálkozni az Alpok, Kárpátok és más vicces helyeken, hogy majd frissítik neki a térképet. Mert simán van olyan, hogy amikor elindulsz, akkor még nincs lezárás vagy éppen zajló munka, de amikor meg odaérsz, akkor van."
Képzeld vannak és voltak olyan autok már a tesla elött is amibe nem hogy wifi ,de netkapcsolat sem volt kiépitve és a gyárilag rátelepitett térkép alapján a mai napig terveznek utvonalat, mivel az online rendszer és a GPS térké az két külön dolog, nem a térkép alapján navigál a kocsi.
A GPS meghatározza a helyzetét és az offline térképen oda teszi a kis ikont és a szoftver a beállitott cimek alapján tervez egy utvonaltat. ha nincs a térképen az az ut akkor eleve nem tervezi arra az utat ergo nem lesz belöle probléma. Érdekes én keresztül kasul jártam kocsival az alpokat és egész europát ugy hogy nem volt se mobilnet se online kapcsolat a kocsiba mégis oda vitt a GPS a cimre mindig.
Az önvezető képesség nem egy elemből áll.
DE még mindig nem találtunk tőled olyan érvet vagy videot, ami azt mutatja be , hogy egy audi ,VW, BMW ugyan igy vagy jobban megy magátol ilyen városi környezetben.
Vagy mutass még egy olyan autogyártót akinek a 2012es kiadásu kocsija még mindig kap naprakész frissitést online ingyen .
Mint irtam lehet, hogy vannak ennél jobb rendszerek, de azok tesztpályán és laborokba müködnek és nem kint bárki álltal megvásárolható sorozatban gyártott autoval.
Ja és honnan veszed a tulárazott szart? megint kiragadtad a csucs verzio árát mert valahol belebotlottál, de azt már nem nézted, hoyg egy model 3 kb 20 misi alatt tudja már ezt a szintet ,de egy BMW vagy audi ennél drágábban se éri el ezt .
Szóval látható ,hogy ki a hülye , elárulom , hogy nem én, mert most is több konkrétumot irtam mint te a személyeskedő HSzeidben.