Láthatóan falra hányt borsó az amit írok! Még mindíg nem fogod fel hogy az ember vs gép szemléleted hibás!!!!
Egyrészt, lepereg rólad az a TÉNY, hogy a jelenlegi jogi környezetben a Teslát illetően, MINDÍG az ember vezet, ő a felellős, pont.
Másrészt amiatt is, hogy a Tesla által ki nem adott mértékben, mind az Autopilótánál, mind az annak városi környezetre történő kiterjesztéseként működő FSD esetében folyamatos, a baleseteket elhárító beavatkozásokra van szükség a vezető részéről, ezért ÉRTELMETLEN a kérdésed, hogy
"Azt kell eldönteni hogy eléri/meghaladja-e már egy átlagember baleseti kockázatát az FSD tudása."
Merthogy NINCS olyan üzemmódja az Autopilot/FSD-nek, amely full autonóm lenne, ellentétben az emberrel!
Csak jelzem, hogy amit én felvetek az nem az én maszatolásom, hanem a Teslá-é, amikor a beavatkozások mértékét pl beavtkozás/100 km, vagy beavatkozás/6,23 mill km Autopilotnál, NEM ADJA MEG!
Mellesleg majd akkor kérjél a továbbiakban bármilyen plusz forrást, ha egyrészt a saját álláspontod alátámasztása érdekében bármit is megadsz.
Másrészt amikor majd az én hívatkozásaimat is elolvasod, MERTHOGY HA ELOLVASTAD VOLNA, AKKOR ÉSZREVETTED VOLNA AZT AZ ORDAS HIBÁT AMIT ELKÖVETTEM. Azonban tekintve, hogy ezt minden rosszándékod és trollkodásod ellenére sem vetettetted fel, nyilvánvaló, hogy egyszerűen nem olvasod azt amit belinkelek!